Autor: |
Wydawca: | Berrett Koehler Publ Inc. |
Data premiery: | 2006-09-01 |
Seria: | Uk Professional Business Management / Business |
Ilość stron: | 264 |
Autor: | Barlow Janelle, Paul Stewart |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Branding is an integral part of modern business strategy. But while there are dozens of books on branding products and marketing campaigns, nobody has applied the logic and techniques of branding to customer service--until now.
Branded Customer Service is a practical guide to moving service delivery to a new level so that brand reinforcement occurs every time customers interact with organizational representatives. Janelle Barlow and Paul Stewart show how to infuse an entire organization with brand values and create a recognizable style of service that reflects brand promises and brand images.
ID produktu: | 1003689472 |
Tytuł: | Branded Customer Service: The New Competitive Edge |
Seria: | Uk Professional Business Management / Business |
Autor: | Barlow Janelle , Paul Stewart |
Wydawca: | Berrett Koehler Publ Inc. |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 264 |
Data premiery: | 2006-09-01 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 19 x 227 x 151 |
Indeks: | 69866470 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Branded Customer Service: The New Competitive Edge
Branding is an integral part of modern business strategy. But while there are dozens of books on branding products and marketing campaigns, nobody has applied the logic and techniques of branding to ...