Branded Customer Service: The New Competitive Edge (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 86,68 zł

86,68 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Branding is an integral part of modern business strategy. But while there are dozens of books on branding products and marketing campaigns, nobody has applied the logic and techniques of branding to customer service--until now.

Branded Customer Service is a practical guide to moving service delivery to a new level so that brand reinforcement occurs every time customers interact with organizational representatives. Janelle Barlow and Paul Stewart show how to infuse an entire organization with brand values and create a recognizable style of service that reflects brand promises and brand images.

ID produktu: 1003689472
Tytuł: Branded Customer Service: The New Competitive Edge
Seria: Uk Professional Business Management / Business
Autor: Barlow Janelle , Paul Stewart
Wydawca: Berrett Koehler Publ Inc.
Język wydania: english
Ilość stron: 264
Data premiery: 2006-09-01
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 19 x 227 x 151
Indeks: 69866470
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Barlow Janelle

Reklamacja czyli prezent
okładka  miękka, wyd. 01.2001
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego