Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
This book cracks the code of marketing to the New Chinese Consumer--all 1.3 billion of them. Marketers of some of the world's leading brands come to China without any clear understanding of their new audience. But the same rules do not apply in China. Doctoroff delves into the psychology of contemporary Chinese consumers to explain the importance of culture in shaping buying decisions. He provides insight into consumers' fundamental motivations and reveals mistakes which many multinational competitors make. Anyone who plans to do business in China--especially those preparing for the 2008 Olympics in Beijing--shouldn't be without this book.
ID produktu: | 1125737954 |
Tytuł: | Billions |
Tytuł oryginalny: | Selling to the New Chinese Consumer |
Autor: | Tom Doctoroff |
Wydawca: | St. Martins Press-3PL |
Język wydania: | angielski |
Ilość stron: | 240 |
Data premiery: | 2007-01-01 |
Rok wydania: | 2007 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 14 x 229 x 152 |
Indeks: | 51963514 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Billions
This book cracks the code of marketing to the New Chinese Consumer--all 1.3 billion of them. Marketers of some of the world's leading brands come to China without any clear understanding of their ...