Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Musisz spojrzeć prawdzie w oczy: epoka danych to nie tylko imponujące możliwości, ale również obietnice bez pokrycia. Firmy wdrażają rozwiązania, które mają je wyręczać w podejmowaniu decyzji. Menedżerowie zatrudniają analityków, którzy nimi nie są. Specjaliści w dziedzinie data science są zatrudniani w organizacjach, które nie są na nich gotowe. Dyrektorzy wysłuchują technicznego żargonu i udają, że go rozumieją. Efekt? Pieniądze idą w błoto.
Oto praktyczny przewodnik po nauce o danych w miejscu pracy. Dowiesz się stąd wszystkiego, co ważne na początku Twojej drogi jako danologa: od osobowości, z którymi przyjdzie Ci pracować, przez detale analizy danych, po matematykę stojącą za algorytmami i uczeniem maszynowym. Nauczysz się myśleć krytycznie o danych i otrzymanych wynikach, będziesz też inteligentnie o tym mówić. Jednym zdaniem: zrozumiesz dane i związane z nimi wyzwania na głębszym, profesjonalnym poziomie.
Naucz się:
Data science? Odsiejesz piasek od złota!
"To książka dla każdego, kto chce przestawić firmę na tory data science."
Eric Weber, kierownik ds. eksperymentów i badań metrycznych, Yelp
ID produktu: | 1421598598 |
Tytuł: | Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym |
Autor: | Alex J. Gutman , Jordan Goldmeier |
Tłumacz: | Werner Grzegorz |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 256 |
Data premiery: | 2023-10-26 |
Rok wydania: | 2023 |
Format: |
PDF
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 59869092 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Analityk danych. Przewodnik po data science, statystyce i uczeniu maszynowym
Musisz spojrzeć prawdzie w oczy: epoka danych to nie tylko imponujące możliwości, ale również obietnice bez pokrycia. Firmy wdrażają rozwiązania, które mają je wyręczać w podejmowaniu decyzji. ...