A Practioner's Guide to Public Relations Research, Measurement and Evaluation (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 95,89 zł

95,89 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

This book will provide the business reader with the necessary understanding of the problems and promises of public relations research, measurement, and evaluation and the public relations practitioner as guide to effective use of methods, measures, and evaluation in providing grounded evidence of the success (or failure) of public relations campaigns.
ID produktu: 1115661263
Tytuł: A Practioner's Guide to Public Relations Research, Measurement and Evaluation
Autor: Stacks Don W.
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 242
Data premiery: 2020-02-02
Rok wydania: 2010
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 13 x 229 x 152
Indeks: 51096564
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
88,39 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego