Autor: |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Data premiery: | 2009-05-22 |
Liczba stron: | 224 |
Autor: | Simon Hermann, Bilstein Frank F., Luby Frank |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW?
DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM.
Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz trudniejszym. Większość firm wykorzystała już całkowicie możliwość redukcji kosztów jako źródła oszczędności. Konkurencja jest ostra, a szanse na wprowadzenie innowacyjnego produktu - nikłe. W obliczu takich ograniczeń wielu menedżerów skupia się jedynie na zwiększaniu i utrzymaniu udziału w rynku, co ma zapewnić wyższe zyski.
Hermann Simon, Frank F. Bilstein i Frank Luby twierdzą, że każda firma ma szanse wygenerowania zysku stanowiącego od 1 do 3 procent ich rocznego przychodu, jeśli zdecyduje się obrać zupełnie inną drogę postępowania. Jaki jest klucz do sukcesu? Należy przekonfigurować marketing mix, tak aby sprzedawać produkty i usługi w sposób nieintuicyjny.
Opierając się na bogatych doświadczeniach zebranych w pracy w roli konsultantów, autorzy przedstawiają mnóstwo skutecznych strategii, zawierających między innymi wskazówki, jak:
- zidentyfikować potencjalne źródła zysku,
- podejmować decyzje marketingowe, opierając się na obiektywnej, dogłębnej analizie, a nie na intuicji i emocjach,
- dokonać segmentacji klientów według nowego kryterium, czyli ich chęci do zapłaty, a następnie skomponować dla nich odpowiednie pakiety produktowo-usługowe,
- dokonać strategicznej podwyżki cen i oprzeć się pokusie ich ponownej redukcji, gdy pojawia się zagrożenie ze strony konkurentów,
- stworzyć system motywacyjny, który zachęci służby marketingowe i sprzedażowe do skoncentrowania się na zysku.
Bez wątpienia jest to książka prowokacyjna, która rozprawia się z wszechobecnym dogmatem udziału w rynku. Przedstawia nowe podejście i zestaw narzędzi niezbędnych dla menedżerów pragnących doprowadzić firmę do szczytowych wyników na dojrzałych rynkach.
ID produktu: | 1004392209 |
Tytuł: | Zwyciężanie na trudnym rynku |
Autor: | Simon Hermann , Bilstein Frank F. , Luby Frank |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 224 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2009-05-22 |
Rok wydania: | 2009 |
Data wydania: | 2009-05-22 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 234 x 17 x 159 |
Indeks: | 61856448 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zwyciężanie na trudnym rynku
CZY ISTNIEJE PEWNY SPOSÓB ZWIĘKSZENIA ZYSKÓW? DĄŻENIE DO POWIĘKSZENIA UDZIAŁU W RYNKU NIE JEST DOBRYM ROZWIĄZANIEM. Na dojrzałych rynkach osiągnięcie trwałego wzrostu zysków jest zadaniem coraz ...