Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania wytwórnią filmów animowanych Pixar – zaproszenie na spotkania i narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kulturę kreatywności – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, "wyraz idei, które pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo, Iniemamocni, Odlot i WALL-E, które biły rekordy oglądalności i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.
Wśród porad Eda Catmulla znajdziesz m.in. te:
"Ed Catmull opracował metody pozwalające usunąć przeszkody stojące na drodze do kreatywności, wykorzystać kreatywność w dążeniu do doskonałości oraz – co najważniejsze – zbudować trwałą kulturę zdyscyplinowanej kreatywności, aktualną tak w czasach porażek, jak i sukcesów."
Jim Collins, współautor książki Od dobrego do wielkiego oraz Wielcy z wyboru
"Zbyt często staramy się utrzymać w pracy status quo. Ta książka jest o tym, jak je rozbić."
Seth Godin, autor światowych bestsellerów z zakresu marketingu
"Kreatywność S.A. może być najważniejszą książką na temat zarządzania w historii."
"Fast Company”
"Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu."
Piotr Jaworowski, Ars Thanea
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1443316640 |
Tytuł: | Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji |
Autor: | Catmull Ed , Wallace Amy |
Tłumaczenie: | Kowalczyk Marcin |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 400 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2024-02-23 |
Data wydania: | 2024-02-23 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 230 x 20 x 160 |
Indeks: | 59162056 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy ...