Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Monografia "Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie" jest zbiorem tekstów uczestników konferencji, którzy omawiali tematy związane m.in. z manipulacją wizerunkiem, prozodycznością operatorów oraz przekazywaniem informacji na portalach społecznościowych. Publikacja ma na celu zwrócenie uwagi na pogłębiającą się utratę zaufania wobec mediów masowych ze względu na działania o charakterze manipulacyjnym, a także problem doszukiwania się sedna prawdy w świecie fake newsów.
"Prezentowana pozycja wydawnicza ma oryginalny charakter. Jest przykładem nowatorskiego, interesującego ujęcia problemu, istotnie pogłębia naukową perspektywę oglądu zjawiska."
Z recenzji dr. hab. Arkadiusza Dudziaka, prof. UWM
"Deklarowanym przez redaktorów i autorów celem publikacji jest ukazanie różnych odmian działalności medialnej z wykorzystywaniem technik perswazyjnych oraz manipulacyjnych […]. Cel ten został dobrze zrealizowany przez młodych badaczy w siedmiu artykułach, składających się na całość tomu, co odnotowuję z satysfakcją. W mojej opinii książka może zainteresować czytelników oraz zachęcić do podejmowania dalszych badań."
Z recenzji prof. dr. hab. Dariusza Rotta
ID produktu: | 1312239526 |
Tytuł: | Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie |
Autor: | Robert Wyrębski , Zofia Nacewska , Paulina Czarnek-Wnuk |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 96 |
Data premiery: | 2022-01-01 |
Rok wydania: | 2022 |
Format: |
PDF
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 44958749 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie
Monografia "Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie" jest zbiorem tekstów uczestników konferencji, którzy omawiali tematy związane m.in. z manipulacją ...