Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie (okładka  miękka, wyd. 09.2021)

Sprzedaje Bookland : 55,17 zł

55,17 zł
Odbiór w salonie 8,99 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Sprzedaje Matfel : 64,33 zł

Sprzedaje dvdmax : 94,49 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku.

Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ przez wiele lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. Aby odmienić losy firmy, Cote i jego zespół wdrożyli szereg śmiałych reform i wprowadzili wiele na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się połączyć dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie równocześnie dążyć do uzyskania dobrych wyników w krótkim i w długim terminie. Efekt był spektakularny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki czemu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie.

Niniejsza książka przedstawia dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki zarówno dziś, jak i jutro. Dowiesz się z niej m.in.:

  • jak rozpoznać praktyki, które wydają się atrakcyjne w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości firmy;
  • w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, aby uzyskać największy wzrost;
  • jakie działania pozwolą utrzymać dobre wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – również w trudnych okresach, choćby w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa;
  • jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie, a także zachęcanie wszystkich wokół do niezależności myślowej, zwiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników.

"Wygrać dziś, wygrać" jutro to kompleksowe rozwiązanie odwiecznego problemu – jak uzyskiwać dobre wyniki zarówno w krótkim, jak i w długim okresie.

"Historia Davida Cote’a jest jednocześnie inspirująca i pouczająca, a lekcje zawarte w tej książce przydać się mogą nie tylko w biznesie, ale w ogóle w każdej dziedzinie życia, w której chce się coś zasadniczo zmienić lub osiągnąć znaczący sukces."

Rober Iger, wykonawczy przewodniczący rady dyrektorów The Walt Disney Company i bestsellerowy autor

"David Cote to chodzący dowód na to, że można uzyskiwać dobre wyniki zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. Opowiada o tym, jak wywiązywać się ze swoich obowiązków w taki sposób, aby wszyscy byli zadowoleni. A wiedzieć trzeba, że on sam stanął przed zadaniem równie trudnym jak to, z którym musiał się uporać Herakles, gdy przyszło mu uprzątnąć stajnię Augiasza."

Jim Cramer, współgospodarz programu CNBC Squawk on the Street, bestsellerowy autor

"David Cote wyjaśnia, jak poprowadzić firmę z grona Fortune 100 do sukcesu w długim okresie. Każdy lider biznesu z każdej branży znajdzie w tej wartościowej książce coś cennego dla siebie."

Marc Benioff, jeden z dyrektorów generalnych i założycieli Salesforce, autor bestsellerów

"Jako dyrektor generalna, która myśli głównie o długim okresie, ale dba też o wyniki krótkoterminowe, musiałam opracować sobie własny zbiór zasad. Jakże żałuję, że nie miałam wtedy do dyspozycji książki Davida Cote’a. Życie byłoby wówczas znacznie prostsze! Dziękuję Ci, Davidzie. Wielu liderów na pewno będzie czerpać z tego poradnika garściami."

Indra K. Nooki, była dyrektor generalna PepsiCo, Inc.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1286198816
Tytuł: Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie
Autor: Cote David M.
Tłumaczenie: Witkowska Magda
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 420
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-09-16
Rok wydania: 2021
Data wydania: 2021-09-16
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 230 x 20 x 150
Indeks: 40664576
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę!
4.6/5
22,87 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego