Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest? Czy i jak jest możliwe dzisiaj? Ku jakiemu światu wychowywać? Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek? Kim jest/może/powinien być wychowawca? Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw, esejów oraz raportów z badań – wśród nich antropolodzy, socjologowie i pedagodzy – skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów: ści jako fenomenu i kategorii badawczej, analitycznych w badaniu codzienności oraz empirycznych badań nad specyfiką szkolnej codzienności. Część pierwsza podręcznika liczy 8 rozdziałów, druga – 6, a trzecia – 9 (w sumie 23 rozdziały).
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1007009425 |
Tytuł: | Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Wydawnictwo: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne Profesjonalne |
Redakcja: | Czerepaniak-Walczak Maria, Dudzikowa Maria |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 504 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2010-09-28 |
Rok wydania: | 2010 |
Data wydania: | 2010-09-28 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 244 x 31 x 172 |
Indeks: | 65037508 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Wychowanie. Tom 5. Pojęcia, procesy, konteksty
Nadrzędnym celem serii, do której należy podręcznik, jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania: Czym jest wychowanie? Dzięki czemu jest tym, czym jest? Czy i jak jest możliwe dzisiaj? Ku ...