Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
For more than two decades, Winning at New Products has served as the bible for product developers everywhere. Robert G. Cooper demonstrates why consistent product development is so vital to corporate growth and how to maximize your chances of success. Winning at New Products cites the author's most recent research and showcases innovative practices by industry leaders to present a field-tested game plan for achieving product leadership. Cooper outlines specific strategies for making sound business decisions at every step--from idea generation to launch. This fully updated and expanded edition is an essential resource for product developers around the world.
ID produktu: | 1151070715 |
Tytuł: | Winning at New Products, 5th Edition |
Autor: | Cooper Robert |
Wydawca: | Basic Books |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Ilość stron: | 448 |
Data premiery: | 2011-07-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Indeks: | 28962625 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Winning at New Products, 5th Edition
For more than two decades, Winning at New Products has served as the bible for product developers everywhere. Robert G. Cooper demonstrates why consistent product development is so vital to corporate