Winning at New Products, 5th Edition (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 136,99 zł

136,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 137,00 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 152,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 178,81 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

For more than two decades, Winning at New Products has served as the bible for product developers everywhere. Robert G. Cooper demonstrates why consistent product development is so vital to corporate growth and how to maximize your chances of success. Winning at New Products cites the author's most recent research and showcases innovative practices by industry leaders to present a field-tested game plan for achieving product leadership. Cooper outlines specific strategies for making sound business decisions at every step--from idea generation to launch. This fully updated and expanded edition is an essential resource for product developers around the world.

ID produktu: 1151070715
Tytuł: Winning at New Products, 5th Edition
Autor: Cooper Robert
Wydawca: Basic Books
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 448
Data premiery: 2011-07-01
Rok wydania: 2000
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 28962625
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Spin Selling
0/5
136,00 zł
Promocja
148,40 zł  najniższa cena

148,40 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego