Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Data premiery: | 2010-01-30 |
Liczba stron: | 352 |
Autor: | Kaplan Robert, Norton David P. |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1006386442 |
Tytuł: | Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej |
Tytuł oryginalny: | Execution Premium |
Autor: | Kaplan Robert , Norton David P. |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 352 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2010-01-30 |
Rok wydania: | 2010 |
Data wydania: | 2010-01-30 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 238 x 16 x 166 |
Indeks: | 65687772 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie ...Robert S. Kaplan i David P. Norton w swojej książce przedstawiają propozycję własnych rozwiązań planu wdrażania strategii. Wskazują w nim konieczne kroki, wymagane od menedżerów. Z książki dowiemy się, w jaki sposób opracować strategię, jak ją planować, wprowadzić w życie, nakierować pracowników na cele firmy, doskonalić procesy oraz prognozować sprzedaż, zdolność produkcyjną zasobów oraz budżety dynamiczne. Całość zostaje podsumowania spostrzeżeniami z różnych firm.
Autorzy w swojej książce wyjaśniają bardzo prosto i dokładnie omawiają każdy etap i element zarządzania wdrażania strategii. Konkretne przykłady pozwalają zrozumieć konieczność monitorowania wprowadzanych zmian i ich zarządzania oraz dostosowywania do potrzeb odbiorców.
„Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej” to praca, która będzie dobrym źródłem dla wszystkich właścicieli firm, którzy chcą swoje przedsiębiorstwo utrzymać na rynku i je rozwijać. Pozwoli nie tylko spojrzeć z boku na własne pomysły, ale i podsunie inne lub zainspiruje do własnych. Książkę polecam również wszystkim, którzy swoją przyszłość wiążą z promowaniem, rozwijaniem i nadzorowaniem zespołów ludzi, ponieważ nie tylko firmy borykają się z niestabilnym istnieniem.