Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej (okładka  miękka, wyd. 01.2010)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.
ID produktu: 1006386442
Tytuł: Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Tytuł oryginalny: Execution Premium
Autor: Kaplan Robert , Norton David P.
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 352
Numer wydania: I
Data premiery: 2010-01-30
Rok wydania: 2010
Data wydania: 2010-01-30
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 238 x 16 x 166
Indeks: 65687772
średnia 5
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
23-03-2015 o godz 10:57 przez: Anna Sikorska
Zarządzanie firmą jest wielkim wyzwaniem. Rozwój czy nawet przetrwanie na rynku pełnym konkurencji wymaga ciągłych zmian i ich monitorowania oraz panowania nad nimi. Brak postępu i problemy finansowe, a nawet konieczność zakończenia działalności gospodarczej jest rezultatem nieumiejętnego zarządzania. „Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjności” porusza ważne kwestie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną z wykorzystaniem systemu zarządzania scalającego i do siebie te dwa procesy.
Robert S. Kaplan i David P. Norton w swojej książce przedstawiają propozycję własnych rozwiązań planu wdrażania strategii. Wskazują w nim konieczne kroki, wymagane od menedżerów. Z książki dowiemy się, w jaki sposób opracować strategię, jak ją planować, wprowadzić w życie, nakierować pracowników na cele firmy, doskonalić procesy oraz prognozować sprzedaż, zdolność produkcyjną zasobów oraz budżety dynamiczne. Całość zostaje podsumowania spostrzeżeniami z różnych firm.
Autorzy w swojej książce wyjaśniają bardzo prosto i dokładnie omawiają każdy etap i element zarządzania wdrażania strategii. Konkretne przykłady pozwalają zrozumieć konieczność monitorowania wprowadzanych zmian i ich zarządzania oraz dostosowywania do potrzeb odbiorców.
„Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej” to praca, która będzie dobrym źródłem dla wszystkich właścicieli firm, którzy chcą swoje przedsiębiorstwo utrzymać na rynku i je rozwijać. Pozwoli nie tylko spojrzeć z boku na własne pomysły, ale i podsunie inne lub zainspiruje do własnych. Książkę polecam również wszystkim, którzy swoją przyszłość wiążą z promowaniem, rozwijaniem i nadzorowaniem zespołów ludzi, ponieważ nie tylko firmy borykają się z niestabilnym istnieniem.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

O autorach:

Strategy Maps ,
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji
169,99 zł

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Psychologia kliniczna Opracowanie zbiorowe
4.8/5
126,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Psychologia rozwoju człowieka Opracowanie zbiorowe
4.7/5
103,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
75,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Podstawy ekonomii Opracowanie zbiorowe
4.2/5
82,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Sapiens na zakupach
4.8/5
70,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego