Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1004336160 |
Tytuł: | The advertising concept book |
Autor: | Barry Pete |
Wydawnictwo: | T&H Thames And Hudson |
Język wydania: | angielski |
Język oryginału: | angielski |
Data premiery: | 2008-08-04 |
Rok wydania: | 2008 |
Data wydania: | 2008-08-04 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Indeks: | 61433588 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem The advertising concept book
In creative advertising, no amount of glossy presentation will improve a bad idea. That's why this book is dedicated to the first and most important lesson: concept.