Pomysł w reklamie (okładka  miękka, wyd. 10.2010)

Sprzedaje poczytajmi : 127,59 zł

127,59 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam. Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej. Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

ID produktu: 1041342421
Tytuł: Pomysł w reklamie
Tytuł oryginalny: The Advertising Concept Book
Podtytuł: Idee, Strategie i Kampanie
Autor: Barry Pete
Tłumaczenie: Hubner-Wojciechowska Joanna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 272
Numer wydania: I
Data premiery: 2010-10-29
Rok wydania: 2010
Data wydania: 2010-10-29
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 65093450
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
19-06-2021 o godz 14:46 przez: Anonim
Książkę kupiłam kilka lat temu. Przepadła ale postanowiłam ja odkupić, ponieważ zawierała mnóstwo fantastycznych - praktycznych wskazówek i narzędzi których rzeczywiście używam. Moim zdaniem książka nadaje się dla wszystkich tych którzy tworzą konceptualne obrazy - nie tylko w reklamie. Polecam :)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Barry Pete

The Advertising Concept Book
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji
112,99 zł
The advertising concept book
okładka  twarda, wyd. 08.2008
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Psychologia kliniczna Opracowanie zbiorowe
4.8/5
126,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Psychologia rozwoju człowieka Opracowanie zbiorowe
4.7/5
111,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
75,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Buddyzm
4.5/5
46,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego