Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku (okładka  miękka, wyd. 01.2006)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku

- Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
- Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
- Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych

Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.

Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive -- to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry -- walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:

- jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
- jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
- jak prowadzić spójny marketing,
- jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
- jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
- jak znajdować nisze rynkowe.

Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał:
-Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi?
Na co Einstein odrzekł:
-Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne.

W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi -- takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.
ID produktu: 1005407696
Tytuł: Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku
Autor: Hammer Michael
Tłumaczenie: Bakalarz Dariusz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 360
Numer wydania: I
Data premiery: 2006-01-01
Rok wydania: 2006
Data wydania: 2006-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 69435775
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego