Strategic Thinking for Advertising Creatives (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Strategisches Denken ist für eine erfolgreiche Werbekampagne von zentraler Bedeutung. Dieses Buch vermittelt Kreativen, einen klaren Auftrag zu formulieren. Strukturiert nach den 11 wesentlichen Elementen eines klassischen Briefings bietet es eine universelle Vorlage für konkrete Projekte und zeigt mit Beispielen aktueller und klassischer Kampagnen auch, wie diese Grundprinzipien online adaptiert werden.

ID produktu: 1070411767
Tytuł: Strategic Thinking for Advertising Creatives
Autor: Kavounas Taylor Alice
Wydawca: Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Publishing
Język wydania: english
Ilość stron: 208
Data premiery: 2013-09-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 17 x 246 x 174
Indeks: 27543191
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane This Is Marketing
0/5
79,79 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego