Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Strategisches Denken ist für eine erfolgreiche Werbekampagne von zentraler Bedeutung. Dieses Buch vermittelt Kreativen, einen klaren Auftrag zu formulieren. Strukturiert nach den 11 wesentlichen Elementen eines klassischen Briefings bietet es eine universelle Vorlage für konkrete Projekte und zeigt mit Beispielen aktueller und klassischer Kampagnen auch, wie diese Grundprinzipien online adaptiert werden.
ID produktu: | 1070411767 |
Tytuł: | Strategic Thinking for Advertising Creatives |
Autor: | Kavounas Taylor Alice |
Wydawca: | Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Publishing |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 208 |
Data premiery: | 2013-09-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 17 x 246 x 174 |
Indeks: | 27543191 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Strategic Thinking for Advertising Creatives
Strategisches Denken ist für eine erfolgreiche Werbekampagne von zentraler Bedeutung. Dieses Buch vermittelt Kreativen, einen klaren Auftrag zu formulieren. Strukturiert nach den 11 wesentlichen ...