Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści (okładka  miękka, wyd. 10.2021)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje Bookland : 39,51 zł

39,51 zł
Odbiór w salonie 8,99 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Sprzedaje Bee : 44,40 zł

Sprzedaje dvdmax : 45,06 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Wszyscy codziennie opowiadamy historie

Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i – co niezwykle ważne – dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie mielibyśmy opowiadać? Od czego zacząć? Od lektury tej książki.

Wykorzystaj moc storytellingu

Storytelling to książka dla każdego, kto chce opowiadać – czy to po to, żeby zrobić dobre wrażenie podczas rozmowy kwalifikacyjnej, dobrze wypaść podczas spotkania biznesowego, czy wygłosić intrygujący toast weselny. Ta książka podpowiada, jak dopracować opowieść oraz uwolnić drzemiący w nas potencjał mówcy. Zawiera też proste ćwiczenia, które ułatwiają wykorzystywanie umiejętności storytellingowych w praktyce. Wskazuje również dziesięć pułapek czyhających na autorów opowieści i pokazuje, co robić, żeby ich uniknąć.

Przygotowanie intrygującej opowieści

Co decyduje o potędze opowieści? Co sprawia, że dana historia ma w sobie coś takiego, że nie potrafimy się od niej oderwać? Wszystkie opowieści – te filmowe i te serialowe, te przytoczone w artykułach prasowych i te w opowiadaniach, powieściach i sztukach – mają zawsze tę samą strukturę. „Serio?”, pomyślisz sobie. „To niemożliwe”. Ale tak właśnie jest! Po rozłożeniu na czynniki pierwsze każda historia daje się wpisać w pewne ogólne ramy. Warto je znać, żeby wiedzieć, jak opowiadać o swoich doświadczeniach, żeby inni słuchali nas z zapartym tchem. Dana Norris krok po kroku pokaże ci, jak wyznaczyć cel opowieści, jak ukształtować fabułę i o czym jeszcze warto pamiętać.

Zostań mistrzem słowa

Zdobądź się na odwagę i zacznij występować przed publicznością (czyli przed każdym, kto cię słucha) – może nią być słuchacz twojego podcastu, uczestnik konferencji, na której jesteś prelegentem, czy grupa przyjaciół podczas spotkania towarzyskiego. W książce znajdziesz kilka prostych sposobów na podnoszenie pewności siebie oraz konkretne wskazówki, dzięki którym uwierzysz, że uda ci się przykuć uwagę publiczności i nawiązać z nią relację.

"Ta książka to dowód prawdziwej pasji, z jaką Dana Norris podchodzi do pisania i opowieści. Storytelling to zbiór narzędzi przydatnych i cennych dla każdego twórcy tekstów."

Brigid Murphy, twórczyni Shortcut to the Soul: Unlocking Your Creative Voice Through Autobiographical Writing

"To Dona Norris stała przed publicznością, gdy miałam okazję po raz pierwszy wysłuchać opowieści. Sama zapragnęłam spróbować i w rezultacie od ponad dziesięciu lat występuję na różnych scenach w całym kraju. Dziękuję Ci, Dano, że zebrałaś swoje najcenniejsze spostrzeżenia w tej książce."

Shannon Cason, gospodyni podcastów Homemade Stories, The Trouble oraz In Good Co. Detroit

"Ta książka jest niesamowicie pomocna. Pełno w niej konkretnych i praktycznych, a do tego sprawdzonych technik przydatnych przy tworzeniu porywających, przekonujących historii. Dana Norris dzieli się w niej wnioskami ze swoich wieloletnich doświadczeń. Teraz wszyscy możemy na tym skorzystać."

Kevin Allison, gospodarz i producent podcastu i programu Risk

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1286200449
Tytuł: Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści
Autor: Norris Dana
Tłumaczenie: Witkowska Magda
Wydawnictwo: MT Biznes
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 152
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-10-28
Rok wydania: 2021
Data wydania: 2021-10-28
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 220 x 10 x 140
Indeks: 40664873
średnia 4,3
5
6
4
1
3
3
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
16-05-2022 o godz 17:10 przez: Wojciech | Zweryfikowany zakup
Praktyczne dla każdego mówcy. Stosując podane zasady na pewno nikogo nie zanudzisz.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Zjedz tę żabę!
4.6/5
22,06 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa To jest marketing!
4.6/5
38,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego