Speaking Frankly About Customer Relationship Management (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 110,99 zł

110,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Is Customer Relationship Management (CRM) an obsolete concept? As technology and cultural changes continue to influence our customer strategies, the terms and methods we use to define them are also changing. Is CRM still relevant as we address the need for customer engagement innovation and the customer experience? What role does customer relationship management play? How does it support the initiatives that drive customers to buy, return, and recommend your products and services to others? And how do you ensure that everyone in your company is working together towards the goal of building customer relationships through meaningful interactions that make the customer feel rewarded for doing business with you?

Speaking Frankly About Customer Relationship Management (Why Customer Relationship Management Is Still Alive and Vital To Your Company's Customer Strategy) is a timely collaboration resource for customer relationship strategy success. It proposes that Customer Relationship Management achievement comes from honest and transparent conversations about CRM strategy and technology. Filled with practical and actionable guidance, the book reminds us of the important collaboration principals that drive customer relationship-building, engagement and experience. Sharing from over 20 years of experience designing and implementing customer strategies and technology solutions, innovation strategist JC Quintana compels us to speak frankly about our business relationships and the interactions that lead to trust and heartfelt service.

ID produktu: 1091594977
Tytuł: Speaking Frankly About Customer Relationship Management
Tytuł oryginalny: Why Customer Relationship Management Is Still Alive and Vital to Your Company's Customer Strategy
Autor: J.C. Quintana
Wydawca: Corporate Relationship Group
Redakcja: Darling Kevin Troy
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 232
Data premiery: 2016-06-12
Rok wydania: 2015
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 15 x 216 x 140
Indeks: 47639881
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane This Is Marketing
0/5
79,79 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego