Kupując CD lub winyl w
otrzymasz dodatkowo ten album w formacie mp3!
Dostarczone przez empik. Regulamin empik DuO
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
"Songs Of Experience" to ukoronowanie niezwykle udanego roku w karierze U2. Zespół znów wypełnił po brzegi stadiony, występując dla 2,5 milionowej publiczności w krajach Europy i obu Ameryk podczas trasy "The Joshua Tree Tour 2017".
Krążek to również kontynuacja wydanego w 2014 roku albumu „Songs Of Innocence”. Inspiracją dla powstania obu płyt jest zbiór poematów „Songs of Innocence and Experience”, osiemnastowiecznego angielskiego poety, malarza i mistyka, Williama Blake’a. Jeśli „Songs of Innocence” opisywała doświadczenia i inspiracje zespołu z lat 70’ i 80’ to nowy album jest kolekcją piosenek – osobistych listów do miejsc i ludzi bliskich sercu wokalisty, Bono: do rodziny, przyjaciół, fanów i… jego samego.
Płytę promują nagrania "The Blackout" i "You’re The Best Thing About Me". Ten drugi utwór znalazł się w pierwszej dwudziestce najczęściej granych utworów radiowych w Polsce!
Okładkę wydawnictwa przygotował jak zwykle słynny fotograf świata muzyki, Anton Corbijn.
ID produktu: | 1172105441 |
Tytuł: | Songs Of Experience (Deluxe Edition) |
Wykonawca: | U2 |
Dystrybutor: | Universal Music Polska |
Data premiery: | 2017-12-01 |
Rok nagrania: | 2017 |
Producent: | Universal Music Group |
Nośnik: |
CD
|
Liczba nośników: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Digipack |
Wymiary w opakowaniu [mm]: | 124 x 4 x 139 |
Wersja: | Deluxe Edition |
Indeks: | 23113015 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Songs Of Experience (Deluxe Edition)
"Songs Of Experience" to ukoronowanie niezwykle udanego roku w karierze U2. Zespół znów wypełnił po brzegi stadiony, występując dla 2,5 milionowej publiczności w krajach Europy i obu Ameryk