Social Roots (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 105,99 zł

105,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Social Roots traces the history of a fundamental economic shift that is underway. The shift is rooted in virtualization, a key innovation factor, but when combined with influence networks, the significance becomes transformative. The combined power of these dimensions is creating a new economic paradigm based on return on collaboration metrics rooted in social capital theory. Inside is the story of the near magical transformation, written specifically so we do not forget the significance of this decade of leadership in the influence economy. Many of the stories in the first part of Social Roots are about organizations that took the opportunity to experiment and experience the power of social networking approaches to conducting business; and social innovators striving to make the world a better place. Their contributions to creating the influence economy are numerous, and their story of how they achieved success creates a tapestry of insight.
ID produktu: 1114843648
Tytuł: Social Roots
Tytuł oryginalny: Why Social Innovations are Creating the Influence Economy
Autor: Gordon Cindy
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 172
Data premiery: 2020-02-03
Rok wydania: 2014
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 9 x 229 x 152
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Dip. A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick)
0/5
58,40 zł
Promocja
64,80 zł  najniższa cena

64,00 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego