Autor: |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Data premiery: | 2011-01-20 |
Liczba stron: | 184 |
Autor: | Rivkin Steve, Trout Jack |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
ID produktu: | 1043285980 |
Tytuł: | Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu |
Autor: | Rivkin Steve , Trout Jack |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 184 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2011-01-20 |
Rok wydania: | 2011 |
Data wydania: | 2011-01-20 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 22 x 212 x 147 |
Indeks: | 60235886 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Autorzy - Jack Trout i Steve Rivkin - wybitni eksperci w dziedzinie marketingu - podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie,