Differentiate or Die (audiobook mp3)

Sprzedaje empik.com : 91,99 zł

91,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Najczęściej zamawiane razem

3 produkty

Cena zestawu:

Dodatkowy rabat:

Opłać i pobierz
In today's ultra-competitive world, the average supermarket has forty thousand brand items on its shelves. Car shoppers can wander through the showrooms of over twenty auto makers. Differentiating products today is more challenging than at any time in history, yet it remains a key to a company's survival, the heart of successful marketing.In Differentiate or Die, bestselling author Jack Trout takes marketers to task for taking the easy route of high-tech razzle-dazzle and sleight of hand instead of working to discover and market their product's uniquely valuable qualities. He examines successful differentiation initiatives from giants like Dell Computer, Southwest Airlines, and Walmart to smaller success stories like Streit's Matzoh and Connecticut's tiny Trinity College to determine why some marketers succeed while others struggle and fail. The author outlines the many ways to achieve differentiation, while also warning of how difficult it is to achieve differentiation by being creative, cheap, customer oriented, or quality driven-things that your competitor can do as well.Carve out your own image in a crowded marketplace. This book can help.
ID produktu: 1272838175
Tytuł: Differentiate or Die
Autor: Trout Jack , Rivkin Steve
Lektor: Lescault John
Wydawnictwo: Gardners
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Data premiery: 2019-10-01
Rok wydania: 2010
Format: MP3
Indeks: 41060612
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego