Religion, Culture and Advertising (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 395,99 zł

395,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

In the contemporary advertising world, different advertising techniques have been used in order to gain customer attention and to increase the company's market share. All the multinational companies claim to follow strict ethical code of conduct in all regards but few are aware of the true essence of ethics. The book is written with an aim to educate the general consumer about ethical, religious and cultural aspect of the advertising industry. Moreover the book also aims to focus on the hurdles that an advertiser needs to surmount when designing a promotional message for the Pakistani target market, significance of the religious, cultural and ethical values in the modern advertising industry have also been analysed in this Book.
ID produktu: 1052773502
Tytuł: Religion, Culture and Advertising
Autor: Javed Hamza
Wydawca: OmniScriptum GmbH & Co. KG
Język wydania: english
Ilość stron: 96
Data premiery: 2012-08-01
Rok wydania: 2012
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 6 x 220 x 150
Indeks: 48737593
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego