Public Relations Strategy (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

This challenging book reflects the intense discussion that is taking place on the nature of public relations and how it develops and supports management strategy. It links models and theories of strategic management to the PR function and discusses how globalization and the Internet are changing organizational PR strategy. This new and updated version of Public Relations Strategy explains how PR lies at the heart of sound, ethical corporate communication as a core strategic management function. The new edition explores the following topics: - PR as strategic and issues management - the governance role of PR within organizations - attaining and maintaining reputation - internal communication as PR strategy - online/offline media relations - research matters: exploration and evidence - managing ethics and evaluation in PR programming Including many new international case studies, this fully updated, third edition of Public Relations Strategy is a useful addition to the thinking practitioner's library, and an invaluable learning tool for students undertaking examinations in PR and related disciplines.

ID produktu: 1119653697
Tytuł: Public Relations Strategy
Autor: Oliver Sandra
Wydawca: Kogan Page
Język wydania: angielski
Ilość stron: 210
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 11 x 234 x 156
Indeks: 20699772
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Marketing 4.0
4/5
80,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Dip. A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick)
0/5
58,40 zł
Promocja
64,80 zł  najniższa cena

64,00 zł  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego