Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.
ID produktu: | 1004919015 |
Tytuł: | Public relations. Narzędzia przyszłości |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Wydawnictwo: | WSIiZ Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania |
Redakcja: | Soliński Tomasz, Tworzydło Dariusz |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 376 |
Data premiery: | 2007-01-01 |
Rok wydania: | 2007 |
Data wydania: | 2007-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 24 x 245 x 168 |
Indeks: | 61833289 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Public relations. Narzędzia przyszłości
Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane ...