Public relations. Narzędzia przyszłości (okładka  miękka, wyd. 01.2007)

Autor:
Opracowanie zbiorowe

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Public relations odgrywa coraz większą rolę w zarządzaniu organizacjami. W ujęciu szerokim, działania PR obejmują zarówno otoczenie wewnętrzne organizacji, jak i zewnętrzne. Prawidłowo realizowane procesy PR winny być prowadzone na obu tych płaszczyznach jednocześnie, w sposób systematyczny i zaplanowany. Z upływem każdego roku rośnie liczba organizacji, które traktują public relations jako jeden z priorytetowych elementów promocji. Popularność PR wynika z szerokiego spektrum narzędzi przydatnych w tworzeniu właściwej komunikacji organizacji z otoczeniem.Niniejsza publikacja jest niezwykle cenna ze względu na bogatą zawartość merytoryczną stworzoną przez naukowców zajmujących się public relations oraz praktyków PR. Naukowe "podłoże" i praktyczne doświadczenia będą dla każdego czytelnika najlepszą "kompozycją" public relations, z której warto skorzystać.

ID produktu: 1004919015
Tytuł: Public relations. Narzędzia przyszłości
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: WSIiZ Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Redakcja: Soliński Tomasz, Tworzydło Dariusz
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 376
Data premiery: 2007-01-01
Rok wydania: 2007
Data wydania: 2007-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 24 x 245 x 168
Indeks: 61833289
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego