Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom (okładka  miękka, wyd. 03.2022)

Wszystkie formaty i wydania (2): Cena:

Sprzedaje empik.com : 61,99 zł

61,99 zł
89,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Polskaksiegarnia : 93,00 zł

Sprzedaje Matfel : 91,56 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 98,12 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?

Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.

Dzięki tej książce:

  • zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
  • zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
  • unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
  • zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
  • nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości

Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1292845340
Tytuł: Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Autor: Osterwalder Alexander , Pigneur Yves , Bernarda Gregory , Smith Alan
Tłumaczenie: Sielicki Leszek
Wydawnictwo: Onepress
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 312
Numer wydania: I
Data premiery: 2022-03-22
Rok wydania: 2022
Data wydania: 2022-03-22
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 250 x 20 x 190
Indeks: 41349885
średnia 4,5
5
7
4
3
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Rozmyślania
4.7/5
22,50 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Książę
4.6/5
18,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
4.2/5
29,50 zł
Promocja
35,94 zł (-17%)  najniższa cena

36,79 zł (-19%)  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
4.5/5
30,68 zł
Promocja
35,87 zł (-14%)  najniższa cena

36,47 zł (-15%)  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Tao Te Ching
4.8/5
28,19 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Ego to Twój wróg
4.7/5
30,34 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego