Public relations (okładka  miękka, wyd. 01.2006)

Sprzedaje poczytajmi : 5,10 zł

5,10 zł
Przewidywana wysyłka w 1 dzień rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Budowanie związków organizacji z otoczeniem przy wykorzystaniu prawdziwej i pełnej informacji, zdobywanie wiarygodności, zaufania i istotnego wpływu na opinię publiczną - to podstawowe założenia public relations, dziedziny będącej integralną częścią nowoczesnego zarządzania. Działania w ramach public relations muszą być celowe, ciągłe i dostosowane do strategii organizacji. Od stopnia profesjonalizmu tych działań w dużej mierze zależy dziś sukces przedsiębiorstwa.
ID produktu: 1003944908
Tytuł: Public relations
Autor: Black Sam
Tłumaczenie: Chlewińska Iwona
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 214
Numer wydania: I
Data premiery: 2006-01-01
Rok wydania: 2003
Data wydania: 2006-01-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 68203696
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego