Psychologiczne podstawy podmiotowości (ebook)

Wszystkie formaty i wydania (2): Cena:

Sprzedaje empik.com : 69,99 zł

69,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Najczęściej zamawiane razem

  • Gdzie znajdują się źródła ludzkiej podmiotowości?
  • Co sprzyja osiąganiu samoświadomości i samokontroli?

"Autorka przybliża zagadnienia związane ze zdolnością człowieka do wglądu w siebie oraz do uwzględniania w myśleniu i działaniu racji moralnych. Ułatwia rozumienie przesłanek własnych zachowań, zwłaszcza w relacjach z innymi ludźmi. Pokazuje, że podmiotowość kształtuje się przez całe życie, osiągając mniejszy lub większy stopień dojrzałości.

[...] monografia [...] stanowi dojrzałą syntezę wiedzy o intencjonalnej i automatycznej aktywności człowieka. [...] Oryginalność ujęcia wynika z połączenia perspektywy eksperymentalnej z refleksją antropologiczną. [...] Książka znajdzie wielu nabywców i wzbudzi duże zainteresowanie, gdyż dotyczy węzłowego problemu sięgającego ludzkiej natury – podmiotowości. Będzie zatem ważną lekturą nie tylko dla psychologów, ale również pedagogów, socjologów, lekarzy i wszystkich pragnących wiedzieć więcej na temat tajników naszej psyche."
Z recenzji prof. Piotra Olesia

ID produktu: 1245657574
Tytuł: Psychologiczne podstawy podmiotowości
Autor: Jarymowicz Maria
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 270
Data premiery: 2020-07-03
Rok wydania: 2009
Format: EPUB
UWAGA! Ebook chroniony przez watermark. więcej ›
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 41948521
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego