Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi partnerski układ.
Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.
Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej grupki geeków.
ID produktu: | 1135062831 |
Tytuł: | Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta |
Tytuł oryginalny: | Crossing the Chasm: Marketing and Selling Disruptive Products to Mainstream Customers |
Autor: | Moore A. Geoffrey |
Tłumacz: | Lipa Michał |
Wydawnictwo: | Onepress |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 184 |
Data premiery: | 2016-11-20 |
Rok wydania: | 2013 |
Format: |
EPUB
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 20737696 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Przeskoczyć przepaść. Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania produktu naucz się ...