Programowanie gier przy użyciu Unity i C# (okładka  miękka, wyd. 12.2020)

Sprzedaje empik.com : 64,99 zł

64,99 zł
98,70 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 89,90 zł

Sprzedaje Matfel : 86,98 zł

Sprzedaje GRYMEL : 90,99 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane.

Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject, prefabrykatach, składnikach i stosowaniu różnych okien do interakcji z tym silnikiem gier. Następnie zagłębimy się w podstawy programowania, zajmując się regułami składni, formatowaniem, metodami, zmiennymi, obiektami i typami, klasami oraz dziedziczeniem podczas samodzielnego pisania i testowania kodu. Później wyjaśnimy, jak udostępniać dane skryptów w oknie Inspector oraz podstawy systemu serializacji w Unity.
Następnie książka poprowadzi nas przez proces planowania i rozwijania projektów prostych gier opracowanych w taki sposób, aby ćwiczyć pojęcia związane z programowaniem, a odkładać na bok mniej istotne sprawy, co pozwoli skupić się przede wszystkim na implementowaniu mechanizmów gier. W przykładowych projektach nauczymy się obsługi urządzeń wejściowych, używania w grze sztywnych obiektów podlegających prawom fizyki, kolizji między obiektami, wykorzystania kamer, tworzenia obiektów z prefabrykatów, ładowania scen, projektowania i kodowania interfejsu użytkownika itd.

Na koniec uzyskamy solidne podstawy programowania, które utorują drogę do zrozumienia podstawowej składni C# i podstaw programowania zorientowanego obiektowo, żeby wiedzieć nie tylko co pisać, ale dlaczego i jak to naprawdę działa. Programowanie gier przy użyciu Unity i C# pomoże nam dobrze poznać silnik gier Unity i jego dokumentację oraz pokaże, jak niezależnie szukać dalszych informacji na temat nieporuszonych tutaj pojęć i wyzwań.

Dzięki tej książce będziemy mogli:

  • Zrozumieć podstawy programowania zorientowanego obiektowo, w tym zagadnienia szczególnie związane z grami.
  • Wykorzystać podstawowe i średnio zaawansowane możliwości języka programowania C# i jego składni.
  • Zapoznać się ze wszystkimi głównymi typami składników silnika gier Unity: kolizjami i sztywnymi obiektami, światłami, kamerami, skryptami, itd.
  • Wykorzystać podstawową znajomość silnika gier Unity i jego funkcji do równoważenia mechanizmów rozgrywki, aby zapewniać ciekawe wrażenia w grach.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1256816605
Tytuł: Programowanie gier przy użyciu Unity i C#
Podtytuł: Podręcznik dla całkiem początkujących
Autor: Hardman Casey
Wydawnictwo: APN Promise
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 630
Numer wydania: I
Data premiery: 2020-12-30
Rok wydania: 2020
Data wydania: 2020-12-30
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 235 x 35 x 176
Indeks: 36900237
średnia 4,5
5
5
4
2
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
2 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
4/5
20-06-2024 o godz 07:50 przez: Bartosz | Zweryfikowany zakup
Aktualnie jestem w trakcie czytania więc moja opinia może się potem zmienić ale jestem narazie pozytywnie zaskoczony tym z jaką łatwością można przyswoić zawarte w tej książce informacje
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
12-02-2022 o godz 05:47 przez: Marcin
Świetna książkę wiele z niej się nauczyłem
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Hardman Casey

Game Programming with Unity and C#
okładka  miękka, wyd. 06.2020
0/5
(0/5) 0 recenzji

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Mocna gra
4.8/5
32,54 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Wielka księga Mario Opracowanie zbiorowe
4.3/5
69,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego