Sprzedaje empik.com : 67,99 zł

67,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich.

Omówiono m.in.:

  • zasadę wolności słowa;
  • instytucję sprostowania prasowego;
  • regulacje dotyczące funkcjonowania nadawców radiowych i telewizyjnych, w tym dostawców audiowizualnych usług medialnych na żądanie;
  • reklamę w mediach;
  • ochronę dóbr osobistych w działalności mediów;
  • zagadnienia ochrony dzieci przed szkodliwymi dla nich treściami dostępnymi w mediach.

Analizie zostały poddane także regulacje związane z zatrudnianiem dziennikarzy, procedura rejestracji dzienników i czasopism. Przedstawiono ponadto zasady budowy programu radiowego i telewizyjnego.

ID produktu: 1259394575
Tytuł: Prawo mediów
Seria: Zagadnienia prawne
Autor: Ślęzak Piotr , Barański Michał , Bielska-Brodziak Agnieszka , Brzozowska-Pasieka Monika , Grzybczyk Katarzyna , Kobyliński Konrad , Wilk Leszek
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 361
Data premiery: 2021-01-04
Rok wydania: 2020
Format: PDF
UWAGA! Ebook chroniony przez watermark. więcej ›
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: bez ograniczeń
Kopiowanie: bez ograniczeń
Indeks: 37760793
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Popularne w tej kategorii Kodeks pracy Opracowanie zbiorowe
0/5
12,99 zł
Popularne w tej kategorii RODO w praktyce Opracowanie zbiorowe
0/5
26,99 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego