W Go Max zyskujesz:
W Go Standard zyskujesz:
W Go Single zyskujesz:
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
W Go Plus zyskujesz:
W Go Mikro zyskujesz:
W Go Mini zyskujesz:
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Monografia składa się z dziewięciu rozdziałów. Celem publikacji jest zwłaszcza uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i mediacji, której elementy wielu pracowników socjalnych zapewne już intuicyjnie stosuje w praktyce.
ID produktu: | 1239754751 |
Tytuł: | Polubowne rozwiązywanie konfliktów w pomocy społecznej. Komunikacja, psychologia konfliktów, negocjacje i mediacje socjalne |
Autor: | Kalisz Anna , Zienkiewicz Adam |
Wydawnictwo: | Oficyna Wydawnicza Humanitas |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 235 |
Data premiery: | 2020-02-20 |
Rok wydania: | 2015 |
Format: |
PDF
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 34891247 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Polubowne rozwiązywanie konfliktów w pomocy społecznej. Komunikacja, psychologia konfliktów, negocjacje i mediacje socjalne
Monografia składa się z dziewięciu rozdziałów. Celem publikacji jest zwłaszcza uporządkowanie i pogłębienie wiedzy na temat negocjacji i mediacji, której elementy wielu pracowników socjalnych zapewne