Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek (audiobook mp3)

Wszystkie formaty i wydania (4): Cena:

Sprzedaje empik.com : 39,99 zł

39,99 zł
Produkt cyfrowy
cyfrowy

Słuchaj w abonamencie

Go Max zyskujesz:
 

  • Słuchasz i czytasz bez limitu
  • Wybierasz spośród ponad 140 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • Korzystasz jednocześnie na 2 urządzeniach np. smartfon i tablet lub czytnik ebooków
  • Możesz zrezygnować w dowolnym momencie

W Go Standard zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 3 dowolne pozycje z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 140 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Single zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolną pozycję z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 140 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Aktywujesz swoją kartę na wybraną liczbę tytułów Empik Go. Szczegółowe informacje na temat liczby tytułów znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zakupu karty lub na materiałach dostępnych po zakupie w salonie Empik. Informacja o liczbie tytułów będzie również dostępna po aktywacji w Twojej bibliotece w aplikacji Empik Go.
Czytaj i słuchaj przez 30 dni jeden z wybranej bazy tytułów Empik Go

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

W Go Plus zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 10 dowolnych pozycji z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Mikro zyskujesz: 

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolnego ebooka lub audiobooka w miesiącu 
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji 
  • podcasty i ASMR słuchasz bez limitu 

W Go Mini zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 2 dowolne pozycje z katalogu ebooków lub audiobooków w ciągu 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Z tytułów dostępnych w abonamencie możesz korzystać tylko w aplikacji Empik Go
Produkt nie jest obecnie dostępny w żadnym abonamencie

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Najczęściej zamawiane razem

3 produkty

Cena zestawu:

Dodatkowy rabat:

Opłać i pobierz

Wakacje to czas zawieszony, w którym nie działają normalne zasady. Polak z dala od domu pozwala sobie na wiele, na znacznie więcej niż w normalnym życiu. Wieczne narzekanie. Że zimno. Że gorąco. Że tłok. Że ludzi nie ma. Zabieranie jedzenia na zapas ze stołówek. Picie na umór. Ostentacyjnie wywyższanie się. Pozostawianie bałaganu wokół siebie. Rozwiązywanie zaległych sporów rodzinnych. Głośne kłótnie...

O Polakach na wakacjach najwięcej wiedzą ci, którzy opiekują się nimi podczas wyjazdów – cierpliwi, nie dziwiący się niczemu profesjonaliści – piloci wycieczek. Z ich opowieści powstała ta książka o nas, o naszych wadach i zaletach, o aspiracjach i zaległościach, o marzeniach i ograniczeniach, które te marzenia oddalają. Wakacyjne krzywe zwierciadło.

ID produktu: 1272827805
Tytuł: Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek
Autor: Dżbik-Kluge Justyna
Lektor: Motylski Maciej
Wydawnictwo: EmpikGo
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Data premiery: 2021-06-16
Rok wydania: 2021
Format: MP3
Liczba urządzeń: bez ograniczeń
Drukowanie: nie dotyczy
Kopiowanie: nie dotyczy
Indeks: 39220295
średnia 4,2
5
278
4
126
3
53
2
29
1
24
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
126 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
1/5
26-12-2022 o godz 01:05 przez: Anonim
Ta recenzja została usunięta, ponieważ jej treść była niezgodna z regulaminem
3/5
14-08-2021 o godz 14:06 przez: LenciaX | Zweryfikowany zakup
Pierwsza część książki nie podobała mi się ze względu na ocenianie turystów. Pod koniec jest z tym trochę lepiej. Dodatkowo uważam, że lektor w audiobooku jest źle dobrany. Nie podobał mi się sposób akcentowania pytań, momentami nie orientowałam się, że czyta wywiad...
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
26-06-2022 o godz 20:55 przez: photekx | Zweryfikowany zakup
Ciekawe opowieści z pracy rezydentów, czasami humorystyczne. Polecam
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
21-08-2021 o godz 21:01 przez: Gatqa | Zweryfikowany zakup
Lekka pozycja na wakacje.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
04-02-2022 o godz 17:24 przez: Tomasz | Zweryfikowany zakup
Interesujące
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
21-10-2021 o godz 23:20 przez: Agnieszka | Zweryfikowany zakup
ciekawa
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
19-07-2021 o godz 11:51 przez: Magdalena Mierzynska
Przychodzę do Was z książką dobrą na ten czas. Na czas wakacyjnych wyjazdów, wylotów, wycieczek, hotelowych szaleństw. To książka o Polakach na wakacjach. Książka zawiera opowieści osób, którzy są najbliżej rodaków czyli piloci wycieczek, opiekunowie, rezydenci, przewodnicy czy animatorzy. To dzięki nim możemy poczytać o wielu dziwnych i niewyobrażalnych zachowaniach z jakimi mieli do czynienia w swojej pracy. Dlaczego jedziemy na wakacje? Skoro narzekamy na pogodę, na jedzenie, na brak okna, na gorąco w pokoju. Coś ciągle nam nie pasuje. Bałaganimy, kłócimy się i wracamy rozczarowani. Czy przysłowiona grażyna i janusz na wakacjach nadal funkcjonuje? Czy reklamówki z biedroneczki i białe skarpety nadal nas definiują? Osoby relacjonujące piszą o tym, że tak naprawdę duża część rodaków nie chce poznać kultury kraju do którego przyjechała. Nie interesuje ich regionalna kuchnia, zabytki, miejsca z których słynie dany kraj. Dla nich liczy się basen i darmowe drinki. Czy tak nadal jest? Czy już to minęło? Ksiazka mi się podobała. Dostałam to czego oczekiwałam. Ogrom historyjek z życia pilotów wycieczek. Czytajac niejednokrotnie się uśmiałam z kreatywności i pomysłowości wycieczkowiczów. Polecam jeśli podejdziecie do lektury z przymrożeniem oka.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
25-04-2022 o godz 18:59 przez: Anonim
Żenujące, w jaki sposób piloci wypowiadają się na temat polskich turystów. Żenujące jest też to, że piloci narzekają na niski poziom kultury Polaków, sami reprezentując podobny poziom. Bo nazywanie ludzi "polaczkami, Januszami, Grażynami" czy nie wiem, cebulami, świadczy też o osobach wypowiadających takie słowa. Uważam, że książka miała potencjał a wyszło z tego jedno wielkie narzekanie. Niekulturalne zachowanie turystów pozostawia wiele do życzenia, ale autorzy książki pokazali, że tak naprawdę niewiele się od nich różnią. Anegdota z niemodnymi butami i "Horwacją" - jeden wielki cringe, serio. I to nie z powodu turystów. Jest jeszcze jeden fragment, który potwierdza hipokryzję autorów - powiedziane jest, że Amerykanie są ułożeni, bo wpłynęła na to ich historia. W tym samym fragmencie jest naśmiewanie się z Polaków, bo nie potrafią ustać w kolejce. To Polacy swojej historii nie mają, czy autorzy książki jej po porostu nie znają? Myślałam, że będzie przyjemna lektura, a wywołała we mnie jakieś negatywne emocje. Może dlatego, że piloci krytykują wywyższanie się turystów, sami się wywyższając. Plus za lektora, którego przyjemnie się słuchało.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
07-01-2022 o godz 19:27 przez: MuzealniczkaCzyta
"Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek" to pozycja ukazująca przywary Polaków na wycieczkach, ale nie tylko. Przedstawia również zachowania turystów zza granicy odwiedzających nasz kraj. Książkę przesłuchałam w formie audiobooka i to był strzał w dziesiątkę. Ileż ja się przy nim naśmiałam 😂 Nie obyło się jednak bez chwil zdziwienia i niedowierzania. Praca z ludźmi jest trudna, ale to co potrafią niektórzy wyprawiać nie mieści mi się w głowie. Ten audiobook naprawdę otworzył mi oczy na kilka spraw. Wiadomo nikt nie jest kryształowy, ale czasem warto się zastanowić nad swoim zachowaniem. Przedstawieni są nie tylko "Janusze i Grażyny", ale również celebryci, czy biznesmeni. Znajdziemy opisy wyjazdów integracyjnych różnych grup zawodowych. Jeśli szukacie książki, dzięki której się pośmiejecie to "Polacy last minute. Sekrety pilotów wycieczek" będą idealni. Jednak znajdziecie w niej również tak absurdalne zachowania, że niektórych może to wyprowadzić z równowagi.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
17-11-2021 o godz 15:39 przez: kapetka
Niestety, ale rozczarowująca. Każdy z nas ma pracę, której nie lubi, ale nie pisze od razu książki w której obsmarowuje klientów. Wydaje mi się, że większość przytoczonych wpadek językowych czy pytań od turystów, to były zwykle żarty, których przewodnik nie załapał. All inclusive, w moim pojęciu, raczej jest kierowane do osób, które nie znają języków, gdyby znały - zorganizowałyby sobie ten wyjazd samodzielnie. No i te wtyki, że kobieta w zawodzie pilota nie znajdzie sobie szczęścia rodzinnego... seksizm. Podsumowując: nie wiem jaki był cel napisania tej książki. Żeby klienci biur podróży zmienili swoje zachowanie? wydaje mi się, że osoby, które nie potrafią zachować się na zorganizowanym wyjeździe raczej nie będą czytać tej pozycji (czy jakiejkolwiek innej). Wysłuchałam tylko dlatego, że już mi się kończą darmowe książki do słuchania w empiku :(
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
1/5
10-11-2021 o godz 19:06 przez: ipad
Nie wie co miało być celem tej pozycji ale na pewno utwierdziło mnie w przekonaniu aby przenigdy nie jechać na żaden zorganizowany wyjazd. Smutno mi w imieniu wyśmiewanych turystów którzy nie potrafią pojechać sami tylko muszą męczyć się z takimi „rezydentami” jak ci, którzy wypowiadają się tutaj. Niech to też będzie przestrogą - kupisz hotel z folderu zapłacisz a potem jakiś „rezydent” cię wyśmieje, że masz problem bo hotel albo brudny albo w ogóle inny bo „overbooking”. Jakoś jak się samemu rezerwuje, w tym samym hotelu co biuro podróży tego problemu nie ma. Pozycja żenująca.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
2/5
13-09-2021 o godz 19:22 przez: Anonim
Paradoksalnie książka wyśmiewająca się do bólu z polskich "Januszów i Grażyn" często schodzi na potencjalnie typowy dla nich grubiański poziom opowiadanych historii. Dopiero w końcowej części tej parady anegdot upchnięto kontekst historyczno-społeczny, który tłumaczy nieco, dlaczego profil polskiego turysty wygląda tak, a nie inaczej. Jeśli, potencjalny czytelniku, jesteś wykształconym reprezentantem klasy średniej i koniecznie prawdziwym podróznikiem, oraz chcesz przez chwilę tanim kosztem poczuć wyższość nad masowymi turystami z Polski, jest to lektura dla ciebie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
2/5
18-02-2023 o godz 16:49 przez: Katarzyna
Praca z klientem nigdy nie jest łatwa, będąc rezydentem w obcym kraju, piloci wycieczek lub rezydenci stają się niejako opiekunami turystów, którzy mają prawo czegoś nie wiedzieć i poruszać się jak dziecko we mgle, tym bardziej, jeśli są za granicą pierwszy raz i nie znają żadnego obcego języka. Narzekanie jest już domeną Polaków, większość naszych rozmów czy opowiadań sprowadza się do narzekania. Książka sama w sobie nie jest rozczarowująca, po prostu autor źle dobrał tytuł książki, przez co czytelnik wprowadzany jest już na wstępie w błąd.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
19-09-2021 o godz 12:32 przez: Anonim
Świetna książka. Pełna humoru i gorzkiej prawdy. Bardzo cenne jest w niej to, że ukazuje wady, przywary turystów, ale też docieka przyczyn zachowań ludzi. Jest obiektywna. Zawsze denerwuje mnie ocenianie ludzi bez refleksji. Chociażby wyśmiewanie skarpet do sandałów. Jak ktoś chce je nosić, niech nosi. Gorsze jest patrzenie z góry na innych, chamstwo, bezczelność i brak tolerancji. Dziękuję za tę książkę. Wiele się nauczyłam i bawiłam się wspaniale.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
1/5
26-12-2021 o godz 00:42 przez: Joanna Siekiera
Mimo tego, że nie korzystam z biur podróży, byłam zażenowana zdaniem jakie piloci wycieczek mają na temat swojej grupy docelowej. Myślę, że wyśmiewanie turystów ze względu na ich brak znajomości języka, naiwność lub strachu przed zwiedzaniem kraju na własną rękę ukazuje tylko pyche przewodników. Przecież dużo ludzi kupuje wycieczki z opieką pilota właśnie dlatego, że same nie czują się pewnie w języku lub organizacji
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
03-06-2023 o godz 13:31 przez: julia.krawczyk1985
Dobry lektor, ale bardzo stereotypowe potraktowanie tematu. Nasze narodowe słabosci są wyolbrzymiane do ogromnych rozmiaròw, a ròwnocześnie braki innych nacji usprawiedliwiane i podawane z uśmieszkiem. Wydaje się, że autorka sama wpadła w pułapkę kompleksu bycia biednym i zapòźnionym w stosunku do Europy Polakiem, ktòry tak szeroko opisuje w wyśmiewa w tej książce.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
2/5
14-10-2021 o godz 07:20 przez: Ulka Tkaczyk
dzięki tej książce wiadomo dlaczego organizowane wycieczki sa koszmarem - piloci i rezydenci którzy uważają ze oczekiwanie czystego pokoju to fanaberie. plus klasizm i seksizm. okraszone komplekasmi w stosunku do innych narodowości. nie wiem czy autorka specjalnie chciała przedstawić pilotów jako dosyć bucowatą grupę zawodowa czy jej tak wyszło przez przypadek
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
19-01-2022 o godz 22:01 przez: dorti
Bardzo ciekawa książka. Zwykłym turystom może uświadomić do jakich sytuacji dochodzić może na wakacjach i jak wygląda zawód pilota/rezydenta. Wiele tych śmiesznych i bardzo miłych sytuacji jak i tych o których człowiek chciałby zapomnieć. Po tej książce zacząłem bardziej doceniać pracę pilotów. Książkę świetnie się słucha także za sprawą głosu lektora.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
1/5
22-07-2021 o godz 19:16 przez: Kamila Milewska
Prymitywny a czasem wulgarny język nie licuje z książkową formą. Dzieło to zdaje się być wyrazem frustracji branży turystycznej w wersji książkowej. Mało merytoryczna, obfitującą w emocje. Smutne bo być może jest w tym ziarno prawdy, ale podane w takim wydaniu przypomina niskich lotów plotki z brukowców od których trzyma z dala odruch odrazy.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
2/5
12-09-2022 o godz 23:23 przez: Julka
Ciekawa pozycja opisująca w jaki sposób my - Polacy na wakacjach jesteśmy postrzegani, ale jest też nieznacznie wspomniane, jak my postrzegamy turystów z innych krajów. Niemniej jednak książka mnie nie porwała i do niej nie wrócę, poza tym jest dość chaotyczna, no i nie zgadzam się z poglądami niektórych bohaterów.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Więcej recenzji Więcej recenzji

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego