Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów – wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem.
Takim – umownie wydzielonym – etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt odpowiada sama konstrukcja książki:
W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
ID produktu: | 1105991208 |
Tytuł: | Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe |
Autor: | Wirkus Marek , Lis Anna M. |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 274 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2015-04-24 |
Rok wydania: | 2015 |
Data wydania: | 2015-04-24 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 22 x 244 x 170 |
Indeks: | 16678019 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów – wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących ...