Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe (okładka  miękka, wyd. 04.2015)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów – wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.
Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem.

Takim – umownie wydzielonym – etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt odpowiada sama konstrukcja książki:

  • część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty)
  • część II – technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś – marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa)

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.

ID produktu: 1105991208
Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów. Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Wirkus Marek , Lis Anna M.
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 274
Numer wydania: I
Data premiery: 2015-04-24
Rok wydania: 2015
Data wydania: 2015-04-24
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 22 x 244 x 170
Indeks: 16678019
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
4.7/5
76,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Przewodnik po zadaniach z makroekonomii Opracowanie zbiorowe
0/5
39,91 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Zapobieganie i zarządzanie kryzysem finansowym Opracowanie zbiorowe
0/5
30,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Handel i finanse międzynarodowe w świetle wyzwań XXI wieku Opracowanie zbiorowe
0/5
43,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
0/5
58,42 zł
Promocja
57,71 zł  najniższa cena

 cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego