Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego (okładka  miękka, wyd. 09.2023)

Sprzedaje empik.com : 56,99 zł

56,99 zł
75,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Matfel : 72,95 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 79,42 zł

Sprzedaje Goldenbook : 92,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Od kilku lat obserwujemy w Polsce znaczne nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Wiele dyskusji wzbudzają zwłaszcza akcje promocyjne skierowane do lekarzy. Współpraca medyków z producentami leków rodzi pytania, czy decyzje podejmowane przez lekarzy, jaki preparat przepisać pacjentowi, są zupełnie niezależne.

W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy.

Wyniki badań jednoznacznie dowodzą, że deklarowane standardy istotnie odbiegają od tych praktykowanych. Polskie prawo jest surowe i dlatego jest często łamane. Naruszenia te dotyczą m.in. ilości próbek rozdawanych lekarzom, wartości wręczanych prezentów, zawierania transakcji "coś za coś". W Polsce dotąd nie przeprowadzano badań naukowych dotyczących relacji medyków i przedstawicieli firm farmaceutycznych, dlatego informacje zawarte w tej publikacji wydają się niezwykle cenne.

Książka stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1470124063
Tytuł: Etyczne standardy marketingu farmaceutycznego
Autor: Makowska Marta
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 262
Numer wydania: II
Data premiery: 2023-09-01
Rok wydania: 2023
Data wydania: 2023-09-01
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 240 x 20 x 172
Indeks: 70121537
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Podstawy rachunkowości. Od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
4.7/5
76,99 zł
Inne z tego wydawnictwa Rachunkowość zarządcza od teorii do praktyki , ,
5/5
127,19 zł
Promocja
100,76 zł  najniższa cena

130,00 zł  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Metody Badania Wizerunku w Mediach Opracowanie zbiorowe
5/5
48,04 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Transport, spedycja, logistyka Opracowanie zbiorowe
4.5/5
133,95 zł
Inne z tego wydawnictwa Ekonomia po Polsku Opracowanie zbiorowe
4.6/5
14,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego