W Go Max zyskujesz:
W Go Standard zyskujesz:
W Go Single zyskujesz:
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:
Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:
1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).
W Go Plus zyskujesz:
W Go Mikro zyskujesz:
W Go Mini zyskujesz:
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co najważniejsze - jak sobie z nimi radzić. Łyk psychologii, konkretne przykłady, a to wszystko napisane przystępnym językiem. Publikacja jest nie tylko dla osób, które przygotowują się do pracy w recepcji. Bardziej doświadczeni pracownicy również odnajdą tutaj konkretne porady, reguły i techniki pracy w relacji z klientami.
ID produktu: | 1144218937 |
Tytuł: | Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności |
Autor: | Jędrzejczak Jacek |
Wydawnictwo: | Ridero |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 59 |
Data premiery: | 2017-05-25 |
Rok wydania: | 2017 |
Format: |
MOBI
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 22220844 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Obsługa klienta w recepcji hotelowej. Reguły, techniki, umiejętności
To nie jest kolejny poradnik o tym, jak wykonywać czynności w recepcji hotelowej. Z publikacji dowiesz się bowiem, dlaczego klienci zachowują się tak, jak się zachowują. A co