Myths of Branding (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

A brand is just a logo - everyone knows that, don't they? After all, it's not as though a good brand can save a bad business, and besides, the digital revolution is making branding irrelevant...

Myths of Branding, written by renowned branding experts Andy Milligan and Simon Bailey, explores the huge number of misguided, mistaken and blatantly false myths that abound in the branding arena. From the belief that developing brands is nothing more than fiddling with logos, to the perception that it's a 'soft' area of marketing that doesn't go beyond visual identity - these myths are all surprisingly entrenched, yet could not be further from the truth.

Myths of Branding takes the most up-to-date research and evidence to debunk these popular misconceptions, and replaces them with the reality of what it's really like to work in the world of branding. Jam-packed with entertaining anecdotes and useful information that practitioners' can learn from, it guarantees a deeper, sharper understanding of the realities of branding and brand management.

ID produktu: 1208250871
Tytuł: Myths of Branding
Autor: Milligan Andy , Bailey Simon
Wydawca: Kogan Page
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 240
Data premiery: 2019-01-03
Rok wydania: 2019
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 234 x 156
Indeks: 31309660
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

O autorze: Milligan Andy

Don't Mess with the Logo
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
102,99 zł

Zobacz także

Najczęściej kupowane This Is Marketing
0/5
79,79 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego