Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Część 1. sylwetka naukowa jubilata
Wspólnota doświadczeń, działań i relacji (Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Hess) Ilościowo-tematyczna analiza publikacji profesora Janusza W. Adamowskiego (Grzegorz Gmiterek, Adam Jachimczyk, Bartłomiej Włodarczyk,Jadwiga Woźniak-Kasperek) Zachować godność w życiu (Jerzy Olędzki)
Część 2. media i systemy medialne a wartości demokratyczne
System odpowiedzialności społecznej mediów jako wartość demokracji (Bogusława Dobek-Ostrowska) Suwerenna czy demokratyczna? Polityka medialna w Polsce wobec telewizyjnych nadawców publicznych i prywatnych po 2015 roku (Alicja Jaskiernia, Katarzyna Pokorna-Ignatowicz) Media a upadek demokracji!? (Stanisław Jędrzejewski) Wydawanie prasy lokalnej przez samorządy terytorialne wobec wymogów wolności prasy (Ksenia Kakareko) Aksjologiczna erozja przestrzeni komunikowania (Tadeusz Kononiuk) Od monopolu do monopolu? Zagrożenia dla polskiego systemu medialnego (Tomasz Mielczarek) Granice wolności środków przekazu w orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu (Jacek Sobczak) Komunikowanie propagandowe ponadczasowym zagrożeniem dla demokracji: kilka nie tylko historycznych refleksji (Jacek Wojsław, Małgorzata Łosiewicz)
Część 3. o różnych aspektach komunikowania i mediów wobec wyzwań społecznych i technologicznych
Prasa kobieca jako źródło informacji o politykach. Analiza na przykładzie „Zwierciadła” (1990-2019) (Olga Dąbrowska-Cendrowska) Wartości demokratyczne w programie paryskiej „Kultury” (Iwona Hofman) (Nie)oglądanie serwisów informacyjnych TVP SA a postrzeganie powinności nadawcy publicznego w kontekście preferencji politycznych polskich widzów (Anna Jupowicz-Ginalska, Monika Kaczmarek-Śliwińska) Audycje Sekcji Polskiej Radia Watykańskiego w zasobach Polonijnej Biblioteki Cyfrowej – rola i znaczenie przekazu radiowego w kształtowaniu postaw religijnych Polaków (Dariusz Kuźmina) Winny czy niewinny? Jak prasa oddziałuje na przekonanie opinii publicznej o tym, kto popełnił przestępstwo – na przykładzie sprawy zabójstwa 10-letniej Kristiny z Mrowin (Maria Łoszewska-Ołowska) Czy ciotka Beeb przejdzie na emeryturę? Stulecie BBC (Katarzyna Konarska) „Fatalne zauroczenie” Związkiem Socjalistycznych Republik Radzieckich (Wiktor Pepliński) Dlaczego znajomość gatunków dziennikarskich w erze cyfryzacji jest dziennikarzowi potrzebna? (Kazimierz Wolny-Zmorzyński)
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1366494126 |
Tytuł: | Media a wartości demokratyczne |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Wydawnictwo: | SBP |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 238 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2023-01-05 |
Rok wydania: | 2022 |
Data wydania: | 2023-01-05 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 240 x 20 x 160 |
Indeks: | 55645201 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Media a wartości demokratyczne
Część 1. sylwetka naukowa jubilata Wspólnota doświadczeń, działań i relacji (Teresa Sasińska-Klas, Agnieszka Hess) Ilościowo-tematyczna analiza publikacji profesora Janusza W. Adamowskiego (Grzegorz