Autor: |
Wydawnictwo: | SBP |
Data premiery: | 2004-01-01 |
Liczba stron: | 248 |
Autor: | Zybert Elżbieta Barbara |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
W książce Zarządzanie przez jakość John Bank napisał „Ludzie wybierają tylko te restauracje, które w pełni odpowiadają ich oczekiwaniom, robią zakupy w sklepach, które zaspokajają ich potrzeby. Wybierają linie lotnicze, które zapewniają uprzejmą, sprawną obsługę”.
Podobnie wygląda sytuacja w odniesieniu do bibliotek. Przebywa się w tych bibliotekach, które są przyjazne użytkownikowi, natomiast te, które budzą niepokój odwiedzane są bardzo rzadko lub wówczas, gdy wyczerpały się inne możliwości skorzystania z danej książki. Osiągnięcia pracy każdej biblioteki istnieją przede wszystkim na zewnątrz i w żadnym przypadku nie można o tym, zapominać.
Efektem działania biblioteki powinien być zadowolony klient, a więc usatysfakcjonowany użytkownik, któremu biblioteka pomogła w zdobyciu wiedzy, podniesieniu kwalifikacji, uzyskaniu odpowiedniej satysfakcjonującej go pracy czy przyczyniła się do jego rozwoju kulturalnego. Niestety, nadal wiele bibliotek polskich funkcjonuje w przekonaniu, że urzędy są dla urzędników a biblioteki dla bibliotekarzy.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1066300631 |
Tytuł: | Kultura organizacyjna w bibliotekach |
Autor: | Zybert Elżbieta Barbara |
Wydawnictwo: | SBP |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 248 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2004-01-01 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 146 x 45 x 209 |
Indeks: | 12797233 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Kultura organizacyjna w bibliotekach
W książce Zarządzanie przez jakość John Bank napisał „Ludzie wybierają tylko te restauracje, które w pełni odpowiadają ich oczekiwaniom, robią zakupy w sklepach, które zaspokajają ich potrzeby. ...