Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów (okładka  miękka, wyd. 03.2011)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
ID produktu: 1046041129
Tytuł: Marketing usług zdrowotnych. Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Autor: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 304
Numer wydania: IV
Data premiery: 2011-03-09
Data wydania: 2011-03-09
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 11108429
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Kluczowe wskaźniki ryzyka w zarządzaniu płynnością Opracowanie zbiorowe
0/5
41,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Logistyka Opracowanie zbiorowe
4.5/5
80,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Przewodnik po zadaniach z makroekonomii Opracowanie zbiorowe
0/5
39,91 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Rachunkowość finansowa od teorii do praktyki Opracowanie zbiorowe
0/5
81,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Logistyka usług Opracowanie zbiorowe
0/5
36,00 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Komunikacja w zarządzaniu projektami Opracowanie zbiorowe
0/5
57,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego