Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 105,99 zł

105,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Does this sound familiar? You've tried to grow your business but have produced less-than-desired results. You've learned that your working capital, cash flow, financial ratios, and overall profitability are insufficient to afford the costs of needed sales, marketing, and promotional strategies typically called for to find and develop new customers, markets, and products. It's very common that company executives do not follow generally accepted basic business practices such as knowing product costs and margins, obtaining strategically useful information about customers, conducting market research to identify prospective customers, and understanding competitors' advantages and disadvantages needed to build effective growth strategies. Based on 21 case studies and 126 reviews of manufacturers' sales and marketing practices, this book explains the common pitfalls so many companies experience, and it offers common sense, practicable, and affordable step-by-step "how to's" for cost and profitability analyses on products and customers. It will help you find prospective new customers, conduct smart market research, and decipher and use competitor intelligence. It also provides guidelines for determining the best combination of sales coverage for inside/outside sales and independent reps and for estimating the cost to implement sales, marketing, promotional, and growth strategies.
ID produktu: 1072667379
Tytuł: Marketing Strategy for Small- to Medium-Sized Manufacturers
Tytuł oryginalny: A Practical Guide for Generating Growth, Profit, and Sales
Autor: France Charles E.
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 346
Data premiery: 2020-02-02
Rok wydania: 2013
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 18 x 229 x 152
Indeks: 48013819
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane The Dip. A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick)
0/5
58,40 zł
Promocja
64,80 zł  najniższa cena

64,00 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego