Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
The eighth edition of Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach, concentrates on marketing decision-making, rather than mere description of marketing phenomena. By providing specific tools and decision frameworks, it prepares its readers to hit the ground running and contribute tangibly to the marketing efforts of firms large and small.
Drawing on its authors' wealth of entrepreneurial and executive experience, along with their thought-leading research, the book provides an abundance of real-life examples of marketing decisions - both good and not-so-good - from around the world in companies ranging from entrepreneurial start-ups to multi-national giants.
This edition continues to be the most current and internet-savvy book available, injecting the latest developments in internet-based communication and distribution technology into every chapter.
ID produktu: | 1063196921 |
Tytuł: | Marketing Management |
Autor: | Mullins John , Walker Orville C. , Boyd Harper W. |
Wydawca: | Mcgraw-Hill Education Ltd. , Mcgraw-Hill Education Ltd. |
Język wydania: | english |
Numer wydania: | VIII |
Data premiery: | 2012-11-01 |
Rok wydania: | 2013 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 25 x 254 x 200 |
Indeks: | 32381733 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Management
The eighth edition of Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach, concentrates on marketing decision-making, rather than mere description of marketing phenomena. By providing specific