Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024
Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących.
Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić!
W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu internetowego w zakresie SEO (Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych i sklepów), Google Ads (Płatnych reklam w systemie Google), Google Analytics (narzędzi do pomiaru ruchu i sprzedaży w sieci), Content Marketingu (tworzenia skutecznych treści do internetu) oraz Social Mediów (firmowe profile na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube oraz Twitter – X.com) oraz z wykorzystaniem najnowszych narzędzi AI czyli sztucznej inteligencji w działaniach digital marketingowych.
W Twoich rękach jest teraz najlepsza i najbardziej aktualna w Polsce książka o Marketingu Internetowym dla początkujących!
Zanurz się w świecie marketingu internetowego z tą niezbędną książką, doskonałą dla każdego, kto chce zacząć swoją przygodę w tej dynamicznej dziedzinie. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym marketerem, przedsiębiorcą, czy właścicielem sklepu online, ta książka jest kluczem do Twojego sukcesu:
Ta książka to nie tylko zbiór wiedzy i opisów narzędzi marketingowych, ale równocześnie przewodnik po procesie ciągłego uczenia się, eksperymentowania i dostosowywania strategii do zmieniającego się świata marketingu internetowego. Zacznij swoją podróż teraz i odkryj potencjał, jaki niesie ze sobą marketing online!
Robert Duda – autor.
Ekspert marketingu. Specjalizacje to SEO, Google Ads, Google Analytics. Praktyk, wykładowca akademicki, autor książek i kursów. Certyfikowany specjalista Google. Prowadzi efektywne kampanie, praktyczne szkolenia, warsztatowe kursy. 22 lat doświadczenia w marketingu internetowym. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Dumny Ślązak
Nie zwlekaj! Już dziś rozpocznij przygodę z marketingiem internetowym, rozpocznij swoją karierę w digital marketingu. Przez ostatnie 23 lata spotkałem na swojej zawodowej drodze ponad 500 firm, którym pomagałem rozwiązywać problemy związane z marketingiem internetowym. Równolegle w moich kursach i szkoleniach wzięło udział ponad 6000 osób, co także jest super doświadczeniem i skarbnica wiedzy i doświadczeń. Wykorzystaj moje podpowiedzi i gotowe rekomendacje już od dziś!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1451743593 |
Tytuł: | Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 |
Autor: | Duda Robert |
Wydawnictwo: | SukceswInternecie.pl Robert Duda |
Język wydania: | polski |
Liczba stron: | 363 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2024-01-15 |
Rok wydania: | 2024 |
Data wydania: | 2024-01-15 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem ...