Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Since its publication in 1983, "The Marketing Imagination" has been widely praised as the classic, all-inclusive "Levitt on Marketing". Now Theodore Levitt-- renowned as the Harvard Business School's "guru of marketing"-- has newly expanded his original work to recap the developing globalization debate and to respond to his critics. He has also added his famed McKinsey Award-winning essay "Marketing Myopia", and included detailed accounts of how to maximize the product life cycle and achieve the delicate balance between innovation and imitation. As before, this new edition of "The Marketing Imagination" shows Levitt at his best-- sharp, knowledgeable, erudite, and, yes, as imaginative as ever.
ID produktu: | 1007720537 |
Tytuł: | Marketing Imagination |
Autor: | Levitt Theodore , Levitt I. M. |
Wydawca: | Free Pr , Free Press |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 268 |
Data premiery: | 1986-04-01 |
Rok wydania: | 1986 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 15 x 229 x 152 |
Indeks: | 46386557 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Imagination
Since its publication in 1983, "The Marketing Imagination" has been widely praised as the classic, all-inclusive "Levitt on Marketing". Now Theodore Levitt-- renowned as the Harvard Business School's