Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują "szytej na miarę" koncepcji marketingowej.
Książka "Marketing dla prawników" zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.
ID produktu: | 1043757326 |
Tytuł: | Marketing dla prawników |
Autor: | Pepels Werner , Steckler Brunhilde , Abel Ralf B. , Brockermann Reiner , Dahmen Andreas , Diern Frank E. R. , Ebel Bernd , Holland Heinrich , Huberti Klaus , Huff Martin W. , Kapellmann Klaus D. , Mangler Wolf Dieter , Meister Holger , Meister Ulla , Meven Wolfram , Oehme Wolfgang , Szafrańska Marta |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Język wydania: | polski |
Liczba stron: | 226 |
Data premiery: | 2010-11-22 |
Rok wydania: | 2006 |
Format: |
PDF
|
Liczba urządzeń: | bez ograniczeń |
Drukowanie: | bez ograniczeń |
Kopiowanie: | bez ograniczeń |
Indeks: | 60428592 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing dla prawników
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo "wyparcia z rynku" zmusza prawników do