Marketing dla bystrzaków (okładka  miękka, wyd. 02.2020)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Dostępny w salonie empik

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Marketingowe strategie budowania marki i zwiększania ROI.

Wykorzystanie różnorodnych mediów: społecznościowych, mobilnych, drukowanych, wideo i innych

Tworzenie perfekcyjnego planu marketingowego

Wykorzystaj najnowsze techniki marketingowe - i osiągnij mistrzostwo w działaniach rynkowych!

Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę rodzinną, organizację non profit z rygorystycznie rozliczanym budżetem, globalną markę, czy średniej wielkości przedsiębiorstwo, które chce się rozwijać - ta książka jest dla Ciebie! Praktyczne, pożyteczne porady i techniki pomogą Ci znaleźć klientów, dotrzeć do nich i zaangażować ich w sposób, który przyczyni się do zwiększenia sprzedaży i Twojego sukcesu.

W książce:

  • Wykorzystanie psychologii wyboru
  • Opanowanie narzędzi i taktyk internetowych
  • Budowanie marki rozwijającej się w sposób zrównoważony
  • Opracowanie precyzyjnej strategii cenowej i dystrybucyjnej
  • Zarządzanie danymi i stosowanie ich do personalizacji oferty

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1237522112
Tytuł: Marketing dla bystrzaków
Autor: McMurtry Jeanette
Tłumaczenie: Romański Jacek
Wydawnictwo: Septem
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 448
Numer wydania: V
Data premiery: 2020-02-13
Rok wydania: 2020
Data wydania: 2020-02-13
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 232 x 32 x 172
Indeks: 34303030
średnia 4,4
5
3
4
1
3
1
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Joga piękna
4.7/5
38,76 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego