Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1339134316 |
Tytuł: | Marketing Communications. Touchpoints, sharing and disruption |
Autor: | Fill Chris , Turnbull Sarah |
Wydawca: | Pearson Education |
Język wydania: | angielski |
Ilość stron: | 816 |
Numer wydania: | VIII |
Rok wydania: | 2019 |
2019-07-04 | |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 263 x 30 x 195 |
Indeks: | 53512116 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Marketing Communications. Touchpoints, sharing and disruption
The new edition of Marketing Communications delivers a rich blend of theory with examples of contemporary marketing practice. Providing a critical insight into how brands engage audiences, Fill and ...