Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Why should and how can organisations manage their reputations? All organisations, the executives who direct them, the employees who create value and their stakeholders who influence them, all interact and can impact corporate reputation.
In a 24/7 media environment, where even a tweet can shape impressions, the importance of reputation management has never been higher. Every single move, decision taken and each isolated event that involves a company or public figure, is scrutinised, documented and publicised globally, compounding the task of reputation managers. Just ask BP, Toyota or Tiger Woods.
ID produktu: | 1173236775 |
Tytuł: | Corporate Reputation, Brand and Communication |
Autor: | Fill Chris , Roper Stuart |
Wydawca: | Pearson Education Limited |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 360 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 16 x 264 x 195 |
Indeks: | 29807833 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Corporate Reputation, Brand and Communication
Why should and how can organisations manage their reputations? All organisations, the executives who direct them, the employees who create value and their stakeholders who influence them, all ...