Corporate Reputation, Brand and Communication (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 406,99 zł

406,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 446,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Why should and how can organisations manage their reputations? All organisations, the executives who direct them, the employees who create value and their stakeholders who influence them, all interact and can impact corporate reputation.

In a 24/7 media environment, where even a tweet can shape impressions, the importance of reputation management has never been higher. Every single move, decision taken and each isolated event that involves a company or public figure, is scrutinised, documented and publicised globally, compounding the task of reputation managers. Just ask BP, Toyota or Tiger Woods.

ID produktu: 1173236775
Tytuł: Corporate Reputation, Brand and Communication
Autor: Fill Chris , Roper Stuart
Wydawca: Pearson Education Limited
Język wydania: english
Ilość stron: 360
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 16 x 264 x 195
Indeks: 29807833
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Fill Chris

Marketing Communications
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
236,55 zł

Zobacz także

Najczęściej kupowane Built To Sell
5/5
49,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Too Big To Fail
0/5
71,09 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego