Simulated Test Marketing (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands, profitability, and careers. Some have used line extensions to mitigate risk, but all too often they have ended up extending the core brand into oblivion. Others have used test markets to help gauge opinion before a national rollout, only to have competitors snatch ideas and undermine results. Given the problems with conventional approaches, it's not surprising that 90% of new products and services fail. Market New Products Successfully is the definitive guidebook for using simulated test marketing (STM), a technology that can help companies dramatically improve the odds of introducing a successful new product or service. The book examines why STM is important, what the differences are between the major systems, how to do a simulation, and what insights it offers a marketing plan. It is the ultimate guidebook for any smart marketer looking to improve the financial outcome of the innovation process.
ID produktu: 1099403866
Tytuł: Simulated Test Marketing
Tytuł oryginalny: Technology for Launching Successful New Products, New Edition
Autor: Clancy Kevin J.
Wydawca: Rowman & Littlefield Publishing Group Inc
Język wydania: english
Ilość stron: 322
Data premiery: 2020-06-29
Rok wydania: 2002
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 19 x 229 x 152
Indeks: 50863914
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane The Dip. A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick)
0/5
58,40 zł
Promocja
64,80 zł  najniższa cena

64,00 zł  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego