Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1099403866 |
Tytuł: | Simulated Test Marketing |
Tytuł oryginalny: | Technology for Launching Successful New Products, New Edition |
Autor: | Clancy Kevin J. |
Wydawca: | Rowman & Littlefield Publishing Group Inc |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 322 |
Data premiery: | 2020-06-29 |
Rok wydania: | 2002 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 19 x 229 x 152 |
Indeks: | 50863914 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Simulated Test Marketing
Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands, profitability, and careers. Some have used line extensions to mitigate risk, but all too often ...