Mała akademia. Zerówka i klasa 1 (PC)

Producent:

Sprzedaje empik.com : 7,99 zł

7,99 zł
31,04 zł  cena regularna 8,99 zł  najniższa cena
Odbiór w salonie 0 zł
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Matfel : 41,25 zł

Sprzedaje 3kropki : 44,83 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 52,48 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Pasuje do tego produktu

Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci wkraczających w wiek szkolny.
 
MAŁA AKADEMIA - ZERÓWKA i KLASA 1 - jest kolekcją aż 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. 
 
Dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego.
Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji.      

Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek.     

Wesoła zabawa: przyjrzyj się kolejności, w jakiej stoją betoniarki na parkingu. Jak myślisz, który samochód powinien stać w miejscu znaku zapytania? Znajdź go wśród innych pojazdów. Gra uczy spostrzegawczości i logicznego myślenia.

Most: pomóż ciężarówkom przewieźć ładunek przez rzekę. Drewniany most może wytrzymać ciężar podany na znaku lub mniejszy. Jeżeli jednak waga ładunku będzie większa, ciężarówki powinny jechać przez tunel. Określ wagę ładunku każdej ciężarówki i skieruj je na właściwą trasę. Gra uczy liczyć, myśleć i podejmować szybkie decyzje.

Sklep meblowy: Mieszkańcy nowego domu kupili nowe umeblowanie, ale nie wiedzą, jak je zabrać. Pomóż im tak zapakować meble do ciężarówki, żeby wszystko się w niej zmieściło. Gra kształtuje wyobraźnię i umiejętność szacowania i przewidywania.

Ogień: pomóż dzielnym strażakom w walce z ogniem, aby mogli ocalić miasto. Żeby to zrobić, należy okrążyć ogień i sprawić, by cofnął się w kierunku brzegu rzeki. Możesz przemieszczać samochody tylko po pustych kwadratach. Gra kształtuje szybkie, logiczne myślenie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji.

Straż pożarna: w tej grze weźmiesz udział w treningu strażaków. Otwieraj ostrożnie okna, przyjrzyj się z rozwagą ogniowi i znajdź identycznie wyglądające płomienie. Gra się kończy, gdy okna będą otwarte. Gra ćwiczy pamięć, umiejętność rozróżniania i kojarzenia.

Paleta: wóz strażacki prawie skończył malować ścianę, ale zabrakło farby. Została tylko czerwona, niebieska i żółta. Pomóż, proszę, stworzyć potrzebny kolor, mieszając te farby, które są dostępne. Gra ćwiczy wyobraźnię, pamięć oraz umiejętność rozróżniania i tworzenia kolorów.

Mozaika dróg: walec musi naprawić drogę. Czy możesz mu pomóc? Załataj dziurę kawałkami asfaltu, żeby walec mógł wyrównać nawierzchnię. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie kształtów oraz wyobraźnię.

Rysowanie na ulicy: dzisiaj walec bierze udział w konkursie rysowania na drogach i zaprasza do tego konkursu również ciebie. Najpierw powinieneś wybrać kolor i wysłuchać, jak się on nazywa. Następnie kliknij na walcu i znajdź wszystkie rysunki wykonane w tym kolorze. Gra ćwiczy spostrzegawczość, rozróżnianie i dopasowywanie kolorów oraz odcieni.

Park: konieczne jest wylanie nowej asfaltowej alei łączącej części drogi. Walec nie poradzi sobie z tym zadaniem bez ciebie! Zaznacz przebieg trasy na planie tak, żeby ominąć drzewa, krzewy, kamienie i wzgórza. Gra kształtuje wyobraźnię, umiejętność planowania i logicznego postępowania.

Klaksony: karetki pracują nawet w nocy. Samochody też jednak potrzebują odpoczynku. Słuchaj dźwięków klaksonów i znajdź karetki, które potrzebują odpoczynku w garażu, i te, które mogą jeździć po mieście. Aby się dowiedzieć, dokąd wysłać samochody, naciśnij na głośniki i porównaj ich dźwięki z klaksonami samochodów. Gra ćwiczy rozpoznawanie dźwięków, spostrzegawczość i zapamiętywanie.

Daleka droga: do miasta jedzie ambulans. Po drodze napotyka wielkie tablice. Ale ktoś pomieszał elementy zdjęcia. Umieść obrazki we właściwym porządku, a ambulans będzie mógł pojechać dalej. Gra ćwiczy wyobraźnię, spostrzegawczość, wytrwałość w dążeniu do celu.

Małe domy: domy w mieście zapadły na jakąś chorobę. Mają wysoką gorączkę. Poprowadź ambulans wzdłuż drogi do miejsca, gdzie jest oczekiwany. Aby pokazać drogę, naciskaj strzałki. Uważaj na zaspy na drogach! Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć, kształtuje wyobraźnię.

Koncert: dziś na stacji metra odbywa się niezwykły koncert. Czy chcesz wziąć w nim udział? Zasady są następujące: należy wysłuchać muzyki nadawanej przez radio i wybrać instrumenty, które grały poszczególne jej fragmenty. Gra uczy zapamiętywać i rozróżniać dźwięki.

Zegar: wielki miejski zegar zatrzymał się i pokazuje niewłaściwą godzinę, ale elektroniczny zegar w metrze wskazuje właściwy czas. Przesuń wskazówki wielkiego zegara miejskiego i ustaw je tak, żeby pokazywały dokładny czas. Gra uczy odczytywania i porównywania czasu na różnych rodzajach zegarów.

Nowa stacja: jesteś na stacji Ołówkowa. Oczekiwanie na przyjazd metra możesz skrócić, oglądając rysunki i obrazy na ścianach. Możesz narysować swój obrazek lub wybrać wzór na wiszącym ekranie. Gra uczy wyobraźni plastycznej, ćwiczy spostrzegawczość i pamięć.

Taniec: spójrz, jak pięknie tańczy ta ryba! Czy potrafisz zapamiętać jej ruchy i odnaleźć figury, jakie nam pokazała? Gra ćwiczy pamięć, zdolności kojarzenia i wyobraźnię.

Podwodne łowy: chciałbyś może wiedzieć, jak dużo ryb żyje na dnie morza? Policz ryby i wybierz perłę z właściwą odpowiedzią. Postaraj się zebrać dziesięć pereł. Gra kształtuje zdolności matematyczne.

Perły: niełatwo jest otworzyć wszystkie perły. Zapamiętaj najpierw numery pereł, a następnie otwórz je wszystkie, jedna po drugiej, od pierwszej do dziewiątej. Gra ćwiczy zdolności matematyczne oraz pamięciowe.

Chmury: pogoda nie zachęca do lotów, niebo pokryły ciemne chmury. Przyjrzyj się chmurom burzowym dokładnie i znajdź brakujący element. Pomóż  śmigłowcowi w rozpędzaniu chmur. Gra ćwiczy rozpoznawanie i dopasowywanie skomplikowanych kształtów.

Helikopter: nad miastem zawisły ciemne chmury. Śmigłowiec się zgubił i nie wie, dokąd ma lecieć. Pomóż mu! Porozsuwaj ciemne chmury, oczyść trasę lotu, a następnie kliknij na śmigłowcu, żeby mógł przelecieć przez chmury. Gra ćwiczy orientację przestrzenną.

Zegar w wieży: posłuchaj, jaką godzinę podano w radiu. Zapamiętaj ją i znajdź zegar, który ją pokazuje. Gra ćwiczy rozumienie słyszanego tekstu i rozpoznawanie godzin na różnego rodzaju zegarach.

Rzeźba: używając cegieł, układaj taką samą konstrukcję, jak pokazana na obrazku. Klikając na strzałkach, możesz wybrać nowe zadanie. Gra ćwiczy wyobraźnię przestrzenną oraz  kreatywność.

Trasa: użyj koparki do usunięcia zawadzającej konstrukcji z parku. Wyznacz trasę koparki na planie. Postaraj się, żeby ominęła ona klomby, rabaty, drzewa i krzewy. Możesz przesuwać plan trasy, aby widzieć cały ekran. Gra ćwiczy umiejętność konstruktywnego i logicznego myślenia.

Zabawki: to ćwiczenie składa się z dziesięciu zadań. W każdym zadaniu koparka zabiera zabawkę z placu zabaw. Postaraj się zapamiętać wszystkie zabawki i znajdź zabawkę zabraną przez koparkę. Gra ćwiczy pamięć wzrokową.

Dachy: w naszym mieście barka jest pomocna przy budowaniu domów. Jej zadaniem jest dostarczanie dachów do stawianych właśnie budynków. Spróbuj umieścić dachy na odpowiednich domach, korzystając z dźwigu. Gra ćwiczy umiejętność rozpoznawania dopasowywania skomplikowanych kształtów w przestrzeni.

Port: barki dostarczają codziennie paczki z prezentami dzieciom mieszkającym w naszym mieście. Waga każdej paczki jest podana na pudełku. Załaduj barkę tak, żeby waga ładunków w każdym z trzech luków była taka sama. Gra ćwiczy zdolności matematyczne, umiejętności szacowania i przewidywania wyniku.

Konstelacje: gdy barki znajdują się na morzu, mogą odnaleźć właściwą drogę do wysp dzięki gwiazdom. Wybierz barkę, wyznacz jej kurs i oznacz poszczególne wyspy małymi flagami. Żeby znaleźć właściwą drogę, możesz przesuwać gwiazdy. Gra ćwiczy koncentrację, spostrzegawczość i zdolność logicznego myślenia.

 

Działa na dowolnym komputerze z Windows 7, 8, 10 lub 11.

ID produktu: 1128944245
Tytuł: Mała akademia. Zerówka i klasa 1
Producent: Avalon
Wydawca: L.K. Avalon
Data premiery: 2016-09-08
Wersja językowa: Polska (Dubbing)
Platforma: PC
Nośnik: CD
Liczba nośników: 1
Rodzaj opakowania: Mini Box
Wymiary [mm]: 53 x 197 x 144
Waga w opakowaniu [g]: 157
Indeks: 20102098
średnia 4,4
5
5
4
1
3
2
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
3 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
16-04-2018 o godz 14:06 przez: fanum | Zweryfikowany zakup
27 gier nie pozwoli się dziecku nudzić, polecenia są jasne i czysto przeczytane, grafika płynna i miła dla oka, brak problemów instalacyjnych.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
15-04-2022 o godz 23:20 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Polecam, w sam raz dla przedszkolaka 🙂
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
24-05-2018 o godz 21:41 przez: Anonim
Czy ta płyta pójdzie na komputerze z systemem Windows 10? Niestety brak informacji w opisie na stronie (przy płytach powinny być podawane takie informacje).
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Program edukacyjny dla dzieci 6-15 lat: Progres Avalon
3.9/5
2,99 zł
Promocja
3,99 zł (-25%)  najniższa cena

38,56 zł (-92%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Matematyczne Przygody Avalon
4.6/5
2,99 zł
Promocja
3,99 zł (-25%)  najniższa cena

40,04 zł (-92%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Empik Dzieciom Mądra glowa: Uczeń Avalon
4.8/5
3,99 zł
Promocja
4,99 zł (-20%)  najniższa cena

23,17 zł (-82%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Empik Dzieciom Mądra głowa: Junior Avalon
5/5
2,99 zł
Promocja
3,99 zł (-25%)  najniższa cena

23,20 zł (-87%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Mała Akademia. Przedszkolak Avalon
4/5
2,99 zł
Promocja
3,99 zł (-25%)  najniższa cena

30,90 zł (-90%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Mała akademia. Klasy 2 i 3 szkoły podstawowej Avalon
4/5
3,99 zł
Promocja
4,49 zł (-11%)  najniższa cena

30,90 zł (-87%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Empik Dzieciom Mądra głowa: Przedszkolak Avalon
4.7/5
2,99 zł
Promocja
3,99 zł (-25%)  najniższa cena

23,17 zł (-87%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Zagadki dla całej rodziny Avalon
4/5
3,99 zł
Promocja
4,49 zł (-11%)  najniższa cena

23,19 zł (-82%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Bystry umysł (Zabawa i nauka) + Gotowy do szkoły Avalon
4/5
2,99 zł
Promocja
3,99 zł (-25%)  najniższa cena

23,17 zł (-87%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Mała akademia. Zerówka i klasa 1 Avalon
4.3/5
7,99 zł
Promocja
8,99 zł (-11%)  najniższa cena

31,04 zł (-74%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Gra edukacyjna Scottie Go! Nauka programowania dla najmłodszych BeCREO Technologies
4.6/5
162,10 zł
Promocja
170,53 zł  najniższa cena

179,95 zł  cena regularna

Najczęściej kupowane Czytam i liczę. Porusz umysł Avalon
4.3/5
18,99 zł
Promocja
23,99 zł (-20%)  najniższa cena

31,19 zł (-39%)  cena regularna

Najczęściej kupowane Porusz Umysł Plus Avalon
4.5/5
10,99 zł
Promocja
11,99 zł  najniższa cena

46,29 zł  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego