Wydawnictwo: | SBP |
Data premiery: | 2019-01-28 |
Liczba stron: | 292 |
Autor: | Wojciechowska Maja, Kamińska Joanna, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1222940624 |
Tytuł: | Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie |
Autor: | Wojciechowska Maja , Kamińska Joanna , Żołędowska-Król Beata , Jaskowska Bożena |
Wydawnictwo: | SBP |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 292 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2019-01-28 |
Data wydania: | 2019-01-28 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 243 x 13 x 176 |
Indeks: | 31872874 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa.